موافقت معاون عمرانی وزیر کشور با اختصاص اعتبار بلاعوض به شهرداری های استان

به گزارش تور تایلند ارزان، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد از موافقت معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با اختصاص اعتبار بلاعوض به شهرداری های استان اطلاع داد.

موافقت معاون عمرانی وزیر کشور با اختصاص اعتبار بلاعوض به شهرداری های استان

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت فلزی ایرانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ملاقات و مصاحبه با مهدی جاقتصادی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به طرح مسائل اقتصادی، نیروی انسانی، خدمات رسانی شهرداری های استان، احتیاج به منابع اقتصادی، تجهیزات و ماشین آلات اشاره نمود و اضافه نمود: باتوجه به نوپا بودن بعضی از شهرداری های استان انتظار می رود در مسائل مختلف به آنها توجه گردد.

وی با بیان اینکه کارکنان شهرداری پیشانی شهر هستند، اظهار کرد: می طلبد با یاری در برطرف مسائل اقتصادی شهرداری ها این قشر تلاشگر بیش از گذشته مورد حمایت قرار گیرند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از معاون عمرانی وزیر کشور برای آنالیز و برطرف مسائل شهرداری های استان و سفر به استان دعوت کرد.

معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور نیز قول مساعد داد تا در اولین فرصت در استان حضور یافته و مسائل شهرداری ها و دهیاری های استان را از نزدیک آنالیز کند.

به گزارش خبرنگاران، لازم به ذکر است در این نشست با اختصاص اعتبارات بلاعوض از محل ماده 58 قانون جهت یاری به هزینه های جاری و مشارکت در امر پروژه های شهرداری های استان کهگیلویه و بویراحمد و ابلاغ به این استان تا 10 روز آینده موافقت شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1260

به "موافقت معاون عمرانی وزیر کشور با اختصاص اعتبار بلاعوض به شهرداری های استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت معاون عمرانی وزیر کشور با اختصاص اعتبار بلاعوض به شهرداری های استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید