نخست وزیر تایلند به مکانی امن و محرمانه منتقل شد، تعداد کشته ها به 2 نفر افزایش یافت

به گزارش تور تایلند ارزان، خبرنگاران: نخست وزیر تایلند در حالی که دفتر وی واقع در کاخ دولت به محاصره معترضین در آمده است به مکانی سری و امن در نقطه دیگر شهر منتقل شده است.

نخست وزیر تایلند به مکانی امن و محرمانه منتقل شد، تعداد کشته ها به 2 نفر افزایش یافت

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ پس از اینکه درگیری ها در بانکوک دو کشته بر جای گذاشت، پلیس تایلند برای متفرق کردن معترضینی که سعی داشتند وارد کاخ دولتی شده و نخست وزیر را برکنار نمایند از گاز اشک آور و خودروهای آب پاش استفاده کرد.

این درگیری ها آخرین مجموعه از مناقشاتی هستند که از زمان سرنگونی تاکسین شیناواترا، نخست وزیر سابق و برادر نخست وزیر کنونی، توسط ژنرال های حامی سلطنت در هفت سال پیش شروع شده اند.

معترضین در پی تهدید رهبران شان مبنی بر اشغال دفتر یینگ لاک شیناواترا، نخست وزیر، در بیرون از کاخ دولتی تجمع کردند. این در حالی است که وی هم اکنون وضعیت را از یک مکان اضطراری و محرمانه در جای دیگری از شهر تعقیب می نماید.

معترضان همچنین کانال تلویزیونی پی بی اس را در بانکوک اشغال نموده اند. نمایندگان معترضین اعلام نموده اند که از این شبکه تلویزیونی برای پخش اعلامیه های خود استفاده خواهد نمود.

موانع بتونی در اطراف مجموعه کاخ دولت قرار داده شده است تا از ورود معترضین به آنجا جلوگیری گردد. بیش از 8500 نیروی پلیس هم اینک در حال حفاظت از این ساختمان هستند.

1

منبع: تسنیم
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 511

به "نخست وزیر تایلند به مکانی امن و محرمانه منتقل شد، تعداد کشته ها به 2 نفر افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخست وزیر تایلند به مکانی امن و محرمانه منتقل شد، تعداد کشته ها به 2 نفر افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید