پراندلی: اشتباه است اگر فکر کنیم می توانیم بر آلمان مسلط شویم

به گزارش تور تایلند ارزان، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی ایتالیا با وجود رضایت از عملکرد تیمش در دیدار محبت آمیز برابر تیم ملی آلمان اعتراف کرد مردان او نباید فکر نمایند در دیدارهای بعدی خود برابر ژرمن ها می توانند بازی را تحت سلطه خود داشته باشند.

پراندلی: اشتباه است اگر فکر کنیم می توانیم بر آلمان مسلط شویم

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید.

به گزارش خبرنگاران، چزاره پراندلی پس از تساوی یک بر یک شب گذشته (آدینه) آتزوری مقابل تیم ملی آلمان در استادیوم سن سیروی شهر میلان، گفت: به نظر من ایتالیا بازی خوبی را ارائه کرد. پاسکاری بازیکنان آلمان در ابتدا ما را به دردسر انداخت. همچنین تغییر در سیستم بازی شان و اینکه بدون مهاجم نوک بازی می کردند هم در ابتدای بازی ما را کمی سردرگم نموده بود، چون نمی دانستیم که از چه شیوه ای برای مقابله با حرکات شان باید استفاده کنیم.

پراندلی اضافه نمود: گل آلمان از روی یک ضربه کرنر به ثمر رسید و به ما نشان داد که هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن داریم به خصوص هنگام دفاع در ضربات آغاز مجدد.

سرمربی آتزوری دانیل اوسوالدو مهاجم را با آنتونیو کاندروای هافبک تعویض کرد تا ماریو بالوتلی تک مهاجم تیمش باشد. وی درباره این جابه جایی گفت: کاندروا را به میدان آوردم، چون می خواستم در میانه میدان در تعداد هافبک های مان بر حریف رجحان داشته باشیم. این تعویض نتیجه هم داد و ما برای 20 دقیقه در میانه میدان فوق العاده کار کردیم و در همان مدت موقعیت هایی برای بردن بازی داشتیم. ماریو هم کارش را خوب انجام داد. او باید آرام باشد و از هر چیزی که او را عصبانی کند بپرهیزد.

پراندلی سپس به تمجید از قدرت ژرمن ها پرداخت و توضیح داد: آلمان یکی از قوی ترین تیم های ملی جهان است. اگر ما فکر کنیم که بهترین هستیم و می توانیم این تیم را تحت سلطه خود داشته باشیم اشتباه نموده ایم.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 455

به "پراندلی: اشتباه است اگر فکر کنیم می توانیم بر آلمان مسلط شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پراندلی: اشتباه است اگر فکر کنیم می توانیم بر آلمان مسلط شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید