پورموسوی: می ایستیم و تیم را می سازیم

به گزارش تور تایلند ارزان، سید سیروس پورموسوی، سرمربی فولاد خوزستان می گوید: نواقص را باید رفع کنیم و برای تکمیل شدن تیم باید با مدیریت باشگاه صحبت کنم.

پورموسوی: می ایستیم و تیم را می سازیم

به گزارش خبرنگاران ، سید سیروس پورموسوی پس از شکست 2 بر یک مقابل سایپا، شاهد تشویق حسین فرکی روی سکوهای استادیوم غدیر اهواز بود. سرمربی فولاد خوزستان، در سالن کنفرانس بعد از بازی با اشاره به شرایط فولاد در سال های گذشته، می گوید: نمی خواهم با کلمات بازی کنم اما همه باید بپذیریم فولادی که ما تحویل گرفتیم کجای جدول بوده است ما تیم را دوباره ساختیم و یک شبه نمی توان به آن دوران قهرمانی بازگردید و در 6هفته نمی توانیم شاهکار کنیم. فوتبال صبر و حوصله و حمایت می خواهد همه باید تا آ خرین لحظه حمایت نمایند.

پورموسوی همچنین شرح می دهد: از سال 77 تا 81 در فولاد بودم و ما سال ها دنبال این بودیم که سقوط نکنیم اما سال به سال مربیان مختلف آمدند و شرایط بهتر شد و به انسجام تیمی رسیدیم. ما فولادی را تحویل گرفتیم که رو به پایین بود اما به نظرم عملکردمان در 6 هفته بد نبوده است. احتیاج به حمایت داریم و می ایستیم و تیم را می سازیم.

او می گوید: نواقص را باید رفع کنیم و برای تکمیل شدن تیم باید با مدیریت باشگاه صحبت کنم.

پورموسوی درباره بازی با سایپا تأکید می گوید: فوتبال روی بی رحم خود را نشان داد و موقیعت های زیادی داشتیم و یکی از بازی هایی بود که در بهترین شرایط بودیم و موقعیت داشتیم. اول بازی گل بدی خوردیم و برنامه هایمان بهم ریخت، اما رفته رفته بهتر شد. تیر دروازه زدیم. گلر حریف بهترین بازیکن زمین بود.

9

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 111

به "پورموسوی: می ایستیم و تیم را می سازیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورموسوی: می ایستیم و تیم را می سازیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید