پیشنهاد یک تیم فوتبال دسته سومی به حبیب نورماگمدوف

به گزارش تور تایلند ارزان، یکی از تیم های دسته سومی فوتبال روسیه به ستاره سرشناس و قهرمان UFC پیشنهاد داده است که به این تیم ملحق گردد.

پیشنهاد یک تیم فوتبال دسته سومی به حبیب نورماگمدوف

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه سان، تیم فوتبال کاماز در دسته سوم فوتبال روسیه به حبیب نورماگمدوف ستاره سرشناس این کشور در رشته مبارزه آزاد (UFC) که چندی پیش بعد از آخرین مبارزه اش بازنشسته شد، پیشنهاد داده است به این تیم ملحق گردد و در رشته فوتبال به زندگی حرفه ای خود ادامه دهد.

ظاهراً پس از آنکه نورماگمدوف در جریان یک بازی تمرینی در کمپ تمرینی تیم اسپارتاک مسکو توانست توانایی های فوتبالی اش را به معرض نمایش بگذارد، مدیران فنی باشگاه کاماز تحت تأثیر قرار گرفته اند. نورماگمدوف که برای سپری کردن تعطیلات به دبی سفر نموده بود، در آنجا فرصت دیدار با بعضی از ستاره های فوتبال همچون فیرجیل فن دایک مدافع میانی هلندی لیورپول را به دست آورد و در کنار بعضی از آنها هم بازی کرد.

باشگاه کاماز پس از تماشای عملکرد حبیب در سایت خود نوشت: حبیب، ما به تو پیشنهاد می دهیم که اولین بازی فوتبال رسمی ات را به عنوان یکی از اعضای تیم ما انجام دهی. PFL (لیگ حرفه ای فوتبال روسیه) UFC فوتبال است. اینجا ما هر بازی را تنها با هدف بردن انجام می دهیم و ما برای حبیب یک گواهی هم صادر نموده ایم. اگر همه چیز خوب پیش برود، فقط کافی است که تاریخ را در آن گواهی وارد کنیم.

تیم کاماز که یکی از مدعیان اصلی صعود به دسته دوم روسیه است، از نورماگمدوف 32 ساله خواسته است که در اردوی تمرینی سه هفته ای این تیم در شهر نوووروسیسک که از روز 12 فوریه شروع می گردد، شرکت کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1603

به "پیشنهاد یک تیم فوتبال دسته سومی به حبیب نورماگمدوف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد یک تیم فوتبال دسته سومی به حبیب نورماگمدوف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید