پیش نویس استاندارد ملی کتابخانه بیمارستانی تصویب شد

به گزارش تور تایلند ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، استاندارد ملی با عنوان کتابخانه بیمارستانی به سفارش مرکز توسعه هماهنگی اطلاعات و انتشارات وزارت بهداشت و از طریق کلان منطقه 10 آمایشی با موضوع دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به تصویب رسید.

پیش نویس استاندارد ملی کتابخانه بیمارستانی تصویب شد

دکتر پیام کبیری رئیس مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی با اعلام این خبر گفت: این استاندارد ملی در چهارمین اجلاسیه کمیته ملی انفورماتیک سلامت به تصویب رسید.

وی اضافه نمود: این استاندارد به سفارش مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی در قالب ماموریت به کلان منطقه 10 آمایشی با موضوع دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تدوین شد. تصویب و انتشار این استاندارد گامی موثر در حوزه کتابخانه های پزشکی است.

کبیری با اشاره به هدف تدوین این استاندارد گفت: استاندارد کتابخانه های بیمارستانی با هدف ارائه چارچوبی برای راه اندازی و توسعه کتابخانه های بیمارستانی، ارائه و بهبود خدمات کتابخانه و اطلاع رسانی پزشکی به کاربران و ذینفعان تدوین و تصویب شده و برای تمامی کتابخانه های بیمارستانی اعم از دولتی و خصوصی کاربرد دارد.

به گفته رئیس مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی این استاندارد به زودی بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان جهت بهره برداری کاربران و صاحب نظران قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 دی 1400 بروزرسانی: 18 دی 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2062

به "پیش نویس استاندارد ملی کتابخانه بیمارستانی تصویب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش نویس استاندارد ملی کتابخانه بیمارستانی تصویب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید