چرا به آب پاستا طلای مایع می گویند؟

به گزارش تور تایلند ارزان، افرادی که قبل از افزودن آب ماکارونی به سس خود آن را دور می ریزند، مرتکب اشتباه بزرگی می شوند.

چرا به آب پاستا طلای مایع می گویند؟

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، صرفه جویی در آب ماکارونی نه تنها برای سیاره ما و حفاظت از محیط زیست عالی است، بلکه این ماده مخفی است که می تواند طعم سس شما را حتی بهتر کند. می دانید در خصوص چه چیزی صحبت می کنیم، آن آب ابری زیبا که وقتی پاستا را کامل پختید، در قابلمه رها می کنید. این چیزی است که باید قبل از اینکه به ریختن آن در آبکش فکر کنید حداکثر استفاده را از آن ببرید.

بیشتر بخوانید:

توییتر به قیمت از دست دادن لقب ثروتمندترین فرد جهان؟

عکس | با اعجاب انگیزترین نژادهای اسب آشنا شوید!

با این حال، چرا اینقدر عالی است؟ مطمئناً فکر می کنید که آب پاستا نمی تواند چیز مفیدی داشته باشد و اینجاست که مردم اشتباه می نمایند. آب اضافی ماکارونی مملو از نمک و نشاسته است و وقتی این مواد را به سس خود اضافه کنید، چه روغن زیتون باشد و یا مواد دیگر، سس لذیذی برای شما به ارمغان می آید که به هیچ وجه بدون وجود آب پاستا درست نمی گردد؛ این فرآیند امولسیون سازی نامیده می گردد.

از آب پاستا برای رشد گیاهان بهره ببرید

آب ماکارونی سرشار از نشاسته، دارای مقادیری از کلسیم، فسفر، آهن، روی و پتاسیم است که با تامین مواد مغذی مفید به رشد گیاه یاری می نماید. از آنجایی که سرشار از کربوهیدرات است، به فعالیت باکتری ها در خاک نیز یاری می نماید.

لازم به ذکر است اگر برای جلوگیری از چسبیدن ماکارونی به آب روغن نباتی یا نمک اضافه می کنید، آن را روی گیاهان استفاده نکنید زیرا روغن در نور خورشید گرم می گردد و گیاه را می سوزاند.

منبع: هوم تریکس

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 19 آذر 1401 بروزرسانی: 19 آذر 1401 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2317

به "چرا به آب پاستا طلای مایع می گویند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا به آب پاستا طلای مایع می گویند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید