چند مدل تلویزیون مناسب برای خانه های کوچک

به گزارش تور تایلند ارزان، روزنامه هفت صبح: تلویزیون های 43 اینچی با توجه به ابعاد کوچکی که دارند، عموماً برای خانه های با مساحت کم مناسب به نظر می رسند. کیفیت تصویر آن ها اغلب Full HD است. اما با توجه به ابعاد، تصویر چندان بی کیفیت نخواهد بود. این تلویزیون ها قیمت پایین تری دارند و یک گزینه مالی برای خرید لوازم خانگی به حساب می آیند.

چند مدل تلویزیون مناسب برای خانه های کوچک

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

1. دوو، مدل

DLE-43H1800-DPB

تلویزیون ال ای دی دوو مدل DLE-43H1800-DPB در سایز 43 اینچ فراوری شده است. این مدل، کیفیت تصویر Full HD و صفحه نمایش تخت دارد. همچنین رزولوشن 1080×1920 و نسبت 16:9 تصاویر را با ابعادی مناسب نمایش می دهد. این تلویزیون یک مدیاپلیر است و از فرمت های صوتی و تصویری مختلف پشتیبانی می نماید. درگاه های ارتباطی متنوع این محصول، اشتراک گذاری فایل ها و اتصال دستگاه های دیگر را به این تلویزیون ممکن ساخته اند. این مدل دو عدد پورت USB و سه عدد پورت HDMI دارد.

از طریق پورت USB می توان یک درایو حافظه مانند فلش مموری را به تلویزیون متصل کرد و از فایل های خود استفاده کرد. پورت HDMI هم اتصال سایر لوازم صوتی و تصویری را به تلویزیون ممکن می سازد. در پایین قاب این تلویزیون دو عدد اسپیکر 10 واتی وجود دارد و در مجموع 20 وات صدا فراوری می نماید که این قدرت صدا، با توجه به ابعاد 43 اینچی، مناسب به نظر می رسد. زاویه دید این تلویزیون 178 درجه اعلام شده است.

قیمت: 3 میلیون و 700 هزار تومان

2. ایکس ویژن، مدل 43XK570

تلویزیون ایکس ویژن مدل 43XK570 تلویزیونی با کیفیت Full HD است که برای فضا های کوچک و متوسط طراحی شده است. این تلویزیون تصویر را با رزولوشن 1080×1920 نمایش می دهد. با اینکه این روز ها تلویزیون های 4K حرف اول را در بازار تلویزیون می زنند، با توجه به اینکه دسترسی به محتوای 4K در کشور ما آسان نیست، کاربر چیز زیادی را از دست نخواهد داد. این تلویزیون همچنین به یک سیستم صوتی دو کاناله 20 وات مجهز شده است.

با توجه به اینکه تلویزیون برای فضا های کوچک و متوسط طراحی شده، این سیستم صوتی جوابگوی اینگونه فضا ها خواهد بود. درگاه های ارتباطی متنوع یکی از مزایای این مدل محسوب می گردد. این تلویزیون امکان اتصال انواع دستگاه های پخش را برای کاربر فراهم نموده است. از طرف دیگر امکاناتی نظیر EPG، PVR و ماشین زمان استفاده از این تلویزیون را ساده تر نموده و امکانات کاربردی در اختیار کاربر قرار داده اند. این تلویزیون همچنین طراحی شیکی دارد و قاب تمام مشکی آن ظاهر زیبایی به تلویزیون داده است.

قیمت: 3 میلیون و 800 هزار تومان

3. تی سی ال، مدل 43D3000

تلویزیون 43D3000 از محصولات برند تی سی ال است که با ابعاد 43 اینچی، متناسب با سالن های نسبتاً کوچک طراحی شده. می توانید این محصول را از طریق پایه آن، روی میز تلویزیون قرار داده یا برای استفاده بیشتر از محیط اتاق، به دیوار متصل کنید. کیفیت تصویر این مدل Full HD است که در صفحه ای تخت نمایش داده می گردد؛ به علاوه این مدل قادر است کیفیت تصویر را ارتقا داده و خیال تان را بابت فیلم ها و برنامه های قدیمی تر آرشیوتان راحت کند.

رزولوشن 1080×1920 پیکسلی این تلویزیون با ابعاد آن متناسب است و تصویری مناسب را به نمیاش می گذارد. زاویه دید گسترده این مدل، به شما این امکان را می دهد که بتوانید به راحتی در حالت های مختلف به آن نگاه کنید. لازم به ذکر است این تلویزیون به فناوری صوتی Dolby و Surround مجهز شده است. اگر این مقدار صدا شما را راضی نمی نماید، می توانید با اتصال بلندگو از طریق خروجی صوتی این مدل، به میزان دلخواه قدرت صدا را تقویت کنید.

قیمت: 3 میلیون و 400 هزار تومان

منبع: برترین ها
انتشار: 7 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1148

به "چند مدل تلویزیون مناسب برای خانه های کوچک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند مدل تلویزیون مناسب برای خانه های کوچک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید