چین سال آینده به خورشید می رود

به گزارش تور تایلند ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از ساوث چاینا مورنینگ پست، چین تصمیم دارد سال آینده نخستین مأموریت خورشیدی خود را انجام دهد.

چین سال آینده به خورشید می رود

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

کاوشگر خورشیدی این کشور ASO-Sنام دارد و قرار است در نیمه نخست 2022 میلادی به فضا پرتاب گردد تا به مدت حداقل 4 سال در ارتفاع 720 کیلومتری زمین، به طور 24 ساعته خورشید را رصد کند.

کاوشگر مذکور حامل یک ردیاب مغناطیسی، تلسکوپ خورشیدی و دوربین اشعه ایکس خواهد بود تا میدان های مغناطیسی خورشید و فعالیت های طوفانی آن را ردیابی کند. به گفته گان ویکون محقق ارشد این طرح ابزارهای مذکور برای پیش بینی آب و هوای فضایی اهمیت زیادی دارند.

کاوشگر مذکور طوفان های خورشیدی را حداقل 40 ساعت قبل از شروع، پیش بینی می نماید و به این ترتیب امکان هشدار زودهنگام فراهم خواهد شد.

محققان تخمین می زنند فعالیت های خورشیدی به زودی یک چرخه 11 ساله را شروع می نماید و در 2024 و 2025 میلادی به اوج خود می رسد. به همین دلیل چین تصمیم دارد سوابقی دقیق از این فعالیت ها فراهم کند.

پیش بینی می گردد این مأموریت عدم فعالیت چین در این حوزه را رفع کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1593

به "چین سال آینده به خورشید می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین سال آینده به خورشید می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید