کاهش دما در سواحل خزر، بارش برف و باران در برخی مناطق خبرنگاران

به گزارش تور تایلند ارزان، پیش بینی سازمان هواشناسی حاکی از بارش برف و باران و وزش باد شدید تا اواخر هفته در برخی مناطق کشور و کاهش هفت تا 12 درجه ای دما در استان های ساحلی خزر است.

کاهش دما در سواحل خزر، بارش برف و باران در برخی مناطق خبرنگاران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، امروز (شنبه) برای نوار شمالی و دامنه های جنوبی البرز بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی شده است. شدت بارش برای شمال خراسان رضوی خراسان شمالی گلستان و برخی مناطق شمال غرب خواهد بود.

فردا یکشنبه (هشتم فروردین) بارش ها در مازندران، گلستان، خراسان شمالی و نیمه شمالی خراسان رضوی ادامه خواهد داشت. دوشنبه در شمال آذربایجان شرقی اردبیل و غرب سواحل دریای خزر بارش پراکنده پیش بینی می شود و آسمان سایر مناطق کشور آرام خواهد بود.

براساس اعلام این سازمان، روز سه شنبه جو پایداری در بیشتر مناطق کشور حاکم می شود و امروز و فردا در شمال غرب و سواحل دریای خزر و فردا در شمال شرق، شرق و دامنه های جنوبی البرز کاهش هفت تا 12 درجه ای دما پیش بینی می شود.

براساس پیش بینی سازمان هواشناسی، امروز و فردا در برخی مناطق شرق و جنوب شرق و مرکز وزش باد شدید روی می دهد که در مناطق مستعد سبب ایجاد پدیده گردوخاک خواهد شد.

روز های یکشنبه و دوشنبه نیز خلیج فارس و دریای خزر با توجه به وزش باد نسبتا شدید در بخش های شمالی، مواج و طوفانی است و چهارشنبه برای برخی مناطق غرب و شمال غرب و دامنه های البرز مرکزی بارش پیش بینی شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1718

به "کاهش دما در سواحل خزر، بارش برف و باران در برخی مناطق خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش دما در سواحل خزر، بارش برف و باران در برخی مناطق خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید