کونسیسائو: طارمی به خوبی از فضاهای خالی استفاده کرد، خیلی روی او خطا شد اما داور فقط دو مورد را گرفت

به گزارش تور تایلند ارزان، سرمربی تیم فوتبال پورتو در خصوص دلیل تعویض مهاجم ایرانی اش در بازی شب گذشته با بواویشتا توضیحاتی ارائه داد.

کونسیسائو: طارمی به خوبی از فضاهای خالی استفاده کرد، خیلی روی او خطا شد اما داور فقط دو مورد را گرفت

به گزارش خبرنگاران، سرجیو کونسیسائو که تیم تحت هدایتش شب گذشته (شنبه) در هفته دهم لیگ برتر پرتغال با نتیجه 4 بر یک میهمان خود بواویشتا را از پیش ِ رو برداشت و با 26 امتیاز صدرنشین این رقابت ها شد، پس از این بازی گفت: بازی خیلی مثبتی را از پورتو شاهد بودیم. ما زمانی که توپ را در اختیار داشتیم، بازی باکیفیتی از خود ارائه دادیم و زمانی هم که بدون توپ بودیم، تعادل لازم را داشتیم. ما بازی خیلی سطح بالایی از خود ارائه دادیم و کار را برای بواویشتا سخت کردیم، از فضاهای پشت خط میانی حریف به خوبی استفاده کردیم و در این مورد طارمی به خوبی از فضاهای خالی استفاده کرد. باید به بازیکنانم بابت ارائه چنین عملکردی تبریک بگویم.

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال پورتو همچنین درباره بیرون کشیدن مهاجم ایرانی اش در دقیقه 71 بازی پس از ساخت دو پاس گل برای هم تیمی هایش در این بازی گفت: طارمی بازیکن خیلی خوبی است، او فوق العاده باهوش است و رقبا کار سختی برای تشخیص حرکاتش دارند، برای همین سعی می کنند به روشی او را متوقف کنند. طارمی می توانست کل بازی در ترکیب باشد اما ادامه بازی با این شرایط برای او خیلی سخت بود، چون خطاهای زیادی روی او صورت گرفت که داور تنها در دو مورد اعلام خطا کرد، برخی تصمیمات داوری هست که واقعاً من درکش نمی کنم.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 آذر 1400 بروزرسانی: 15 آذر 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2024

به "کونسیسائو: طارمی به خوبی از فضاهای خالی استفاده کرد، خیلی روی او خطا شد اما داور فقط دو مورد را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونسیسائو: طارمی به خوبی از فضاهای خالی استفاده کرد، خیلی روی او خطا شد اما داور فقط دو مورد را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید