گردش کارناوال های موزیکال آموزشی ترویجی در منطقه 19

به گزارش تور تایلند ارزان، خبرگزاری خبرنگاران-کارناوال های موزیکال عروسکی آموزش شهروندی به مناسبت نوروز 1401 در محلات منطقه 19 به گردش درآمدند.

گردش کارناوال های موزیکال آموزشی ترویجی در منطقه 19

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از تهران، مهدی راهنمایی شهرداری منطقه 19 در این خصوص اظهار کرد: این کارناوال ها به منظور ایجاد لحظاتی شاد و افزایش نشاط اجتماعی شهروندان به همراه انتقال مفاهیم حوزه شهروندی به مدت سه روز در معابر اصلی منطقه به حرکت در آمده اند.

وی ادامه داد: کارناوال آموزشی - ترویجی عروسکی در سه نوع کارناوال تخم های رنگی ، کارناوال گل ها و اجرای عروسک های بومی محلی است که به همین دلیل کارناوال تخم های رنگی روز پنجشنبه 26 اسفند ماه از ورودی شهرک گلسار محله دولتخواه جنوبی تا باغچه همسایگی طرح ارتقای آپارتمان نشینی به اجرای نمایش پرداختند.

شهرداری منطقه 19 گفت: بعلاوه کارناوال گل ها در روز شنبه 28 اسفندماه از ساعت 15:30 لغایت 17 از ابتدای مرکز بهداشت آیت تا انتهای کوچه 30 و عروسک های بومی و محلی نیز دوشنبه 1 فروردین ماه از ساعت 15 لغایت 16:30 در بوستان 22 بهمن حرکت می نمایند.

راهنمایی به تشریح بخشی از برنامه های استقبال از بهار 1401 در حوزه آموزش شهروندی پرداخت و گفت: اجرای گذر شادی بچه ها در محله شکوفه، اجرای نمایش با موضوعات استقبال از بهار، کاهش فراوری زباله، ایمنی و مدیریت بحران، برگزاری مسابقه شعرخوانی و دعای تحویل سال به وسیله بچه ها در کنار سفره هفت سین، اجرای برنامه مجازی قاب همسایگی در راستای ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی و غبارروبی مساجد با مشارکت شهرداران مدارس از برنامه های اجرا شده به همین مناسبت هستند.

انتهای پیغام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2218

به "گردش کارناوال های موزیکال آموزشی ترویجی در منطقه 19" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردش کارناوال های موزیکال آموزشی ترویجی در منطقه 19"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید