یخچال فریزر های گران تر از 100 میلیون تومان

به گزارش تور تایلند ارزان، خبرنگاران- یخچال فریزر های ساید بای ساید ال جی و ساسونگ گران ترین مدل های بازار هستند. اگر بخواهیم دقیق تر درباره قیمت این یخچال ها صحبت کنیم، باید بگوییم مدل هایی از این دو برند در بازار وجود دارد که ارزششان از 100 میلیون تومان فراتر می رود؛ مثلا یخچال فریزر ساید بای ساید و چهار در ال جی مدل MDP860DB که 142 میلیون تومان فروخته می گردد و درمقایسه با پراید صفرکیلومتر فقط 30 میلیون تومان ارزانتر است. یخچال فریزر هایی که در ادامه با آن ها آشنا می شوید، مجهز به امکاناتی مثل Door-in-Door، موتور اینورتر خطی و سرمایش دقیق هستند و رتبه انرژی آن ها از A+ کمتر نیست.

یخچال فریزر های گران تر از 100 میلیون تومان

یخچال فریزر چهار در ال جی؛ 142 میلیون تومان

به گزارش خبرنگاران، یخچال فریزر ساید بای ساید و چهار در ال جی مدل MDP860DB حدود 142 میلیون تومان قیمت دارد. رقمی که باعث می گردد آن را گران ترین یخچال فریزر فعلی در بازار معرفی کنیم. وجود Door-in-Door در این یخچال مقدار مصرف انرژی را به مقدار قابل توجهی کاهش می دهد. یعنی با قرار دادن بطری آب یا مواد غذایی در این در، از باز و بسته شدن در اصلی جلوگیری می گردد. فیلتر سه مرحله ای آب در دستگاه تصفیه یکی دیگر از امکانات قابل توجه مدل MDP860DB به شمار می رود. استفاده از فیلتر هایجن در این یخچال هم باعث می گردد بوی گوشت، ماهی و دیگر مواد غذایی از بین برود. ظرفیت خالص یخچال MDP860DB ال جی 709 لیتر است و ارتفاع آن به یک متر و 80 سانتیمتر می رسد. طول و عرض این یخچال هم به ترتیب 91 و 92 سانتیمتر است. یخچال MDP860DB دارای شش کشو در فریزر است و با رتبه مصرف انرژی A+ و رنگ مشکی الماسی در بازار حضور دارد.

یخچال فریزر چهار در سامسونگ؛ 120 میلیون تومان

یخچال فریزر ساید بای ساید و چهار در سامسونگ مدل رومانو دست کم 120 میلیون تومان فروخته می گردد. به این ترتیب بعد از مدل 142 میلیون تومانی ال جی یعنی MDP860DB، باید مدل رمانو سامسونگ را دومین یخچال فریزر گرانقیمت بازار بدانیم. وقتی سراغ سایت سامسونگ می رویم، متوجه می شویم کره ای ها تاکید ویژه ای روی فناوری سرمایش دقیق در این یخچال داشته اند. سیستمی که با کاهش نوسان دما کیفیت و طعم مواد غذایی را ثابت نگه می دارد. در فودشوکیس -Food ShowCase- نیز بدون باز شدن در اصلی امکان دسترسی آسان به مواد غذایی پرکاربرد را فراهم می نماید. وزن خالص این یخچال 171 کیلوگرم است و در آن پنج طبقه وجود دارد که دو طبقه مخصوص میوه و سبزیجات است. روی در یخچال هم نمایشگر LED تعبیه شده است و مصرف انرژی آن A+ است.

یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی؛ 107 میلیون تومان

یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی مدل 334DPB حدود 107 میلیون تومان ارزش دارد و جزو مدل های گران تر از 100 میلیون تومان به شمار می رود. از نظر قیمت باید این یخچال را سومین محصول گرانقیمت بازار بعد از یخچال فریزر های چهار درب ال جی و سامسونگ درنظر بگیریم. یخچال فریزر 334DPB ال جی با احتساب در بار، پنج در دارد. ظرفیت آن 716 لیتر است و ارتفاعش به یک متر و 80 سانتیمتر می رسد. در این یخچال سه طبقه برای یخچال و دو طبقه برای فریزر درنظر گرفته شده و دو کشو هم در بخش یخچال و فریزر دیده می گردد. در این یخچال از موتور اینورتر خطی استفاده شده تا مواد غذایی دیرتر تازگی خود را از دست بدهند. بعلاوه طبق ادعای ال جی فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh 99 درصد از باکتری های مواد غذایی را جذب می نماید و جلو بو بد غذا در یخچال را می گیرد. یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی مدل 334DPB با رنگ نقره ای و مصرف انرژی A++ در بازار فروخته می گردد.

یخچال فریزر چهار در ال جی؛ 101 میلیون تومان

قیمت یخچال فریزر چهار در ال جی مدل MDN73 در حال حاضر به 101 میلیون تومان رسیده است. به این ترتیب باید این مدل را هم جزو فهرستمان قرار بدهیم و بعد از مدل های MDP860DB ال جی، رومانو سامسونگ و 334DPB ال جی، مدل MDN73 از همین برند چهارمین یخچال فریزر گرانقیمت بازار است. کمپرسور اینورتر خطی، فناوری انجماد سریع، یخساز، آبریزر و سیستم عیب یاب هوشمند امکانات یخچال فریزر MDN73 به شمار می فرایند. بعلاوه فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh و سیستم جریان هوا چندگانه هم در این یخچال MDN73 به یک متر و 80 سانتیمتر می رسد و حجم خالص آن 567 لیتر است. سه طبقه و دو کشور در بخش یخچال و دو طبقه و چهار کشو در بخش فریزر این یخچال وجود دارد و در سه رنگ سفید، استیل و طلایی در بازار عرضه شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 18 بهمن 1400 بروزرسانی: 18 بهمن 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2094

به "یخچال فریزر های گران تر از 100 میلیون تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یخچال فریزر های گران تر از 100 میلیون تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید