قیمت جاروبرقی از برترین برندهای موجود در بازار امروز

به گزارش تور تایلند ارزان، برترین جاروبرقی

یکی از لوازم نظافتی پر کاربرد جاروبرقی است. همانطور که می دانید جارو برقی در چند نوع جارو برقی کیسه ای، جارو برقی مخزن دار، رباتیک و سطلی طراحی و فراوری می گردد. مدل های مختلف جارو برقی کیسه ای بیشتر برای جارو کردن منزل مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت جاروبرقی از برترین برندهای موجود در بازار امروز

اگر شما در پی خرید بهترین جاروبرقی برای منزل یا جهیزیه خود هستید ابتدا باید احتیاج و توقعات خود را آنالیز نموده و محصولی را متناسب با احتیاج خود را بخرید. همواره گران ترین جاروبرقی یا جاروبرقی مقرون به صرفه قیمت در بازار بهترین انتخاب برای شما نیست!

در اینجا باید این موضوع را بیان کنیم که عوامل مختلفی روی قیمت جاروبرقی تاثیر دارد که می توان به نوع مدل، مقدار ظرفیت، برند سازنده، امکانات دستگاه، قدرت موتور و … اشاره نمود. در نتیجه حتما قبل از خرید، مشخصات فنی دستگاه را مطالعه نموده و در مدل های مختلف اطلاعاتی در خصوص قدرت موتور، طول سیم، جنس بدنه، تعداد سری، فیلتر دستگاه و … کسب کنید.

برای مثال جارو های برقی کیسه دار به راحتی تخلیه می شوند در نتیجه از لحاظ بهداشتی بهترند البته به علت اینکه شما احتیاج به تعویض کیسه خواهید داشت این موضوع برای شما هزینه بر است. از طرف دیگر جارو برقی های مخزن دار به علت اینکه گرد و غبار را به صورت فشرده ذخیره سازی می نمایند حجم بیشتری از زباله ها را جای می دهند البته اگر مخزن دستگاه پر گردد مقدار مکش دستگاه پایین می آید.

در ادامه شما را با بهترین برندهای فراوری نماینده جاروبرقی و نقاط قوت محصولاتشان در بازار ایران آشنا می کنیم:

  • برند سامسونگ: قیمت جاروبرقی سامسونگ با اینکه نسبت به برندهای دیگر بالاتر است اما از لحاظ کیفیت عالی هستند. این برند متعلق به کره جنوبی است و خدمات پس از فروش خوبی هم دارد.
  • برند ال جی: یکی از بهترین برندهای فراورینماینده کره ای در زمینه جارو برقی برند سرشناس ال جی است. جاروبرقی های ال جی مزایای مختلفی از جمله سیستم فشرده سازی زباله، دوام بالا و تخلیه آسان دارند.
  • برند فیلیپس: جاروبرقی های فیلیپس طراحی ظاهری شیک، کیفیت بالا و وزن پایین دارند. قیمت جاروبرقی فیلیپس بالا است و با اینکه در دسته جاروبرقی های گران قیمت قرار می گیرد اما به علت کارایی و کیفیت بالا ارزش خرید را دارد.
  • برند پاناسونیک: قدرت موتور و کیفیت بالا از ویژگی های مدل های مختلف جارو برقی پاناسونیک است این محصولات بدنه سخت و قوی دارند.
  • برند اسنوا: برند اسنوا برای رقابت در بازار، جاروبرقی های خود را مجهز به تکنولوژی های روز نموده است به همین علت به استانداردهای جهانی نزدیک هستند و علاوه بر این صدای کمی هم در حین کار فراوری می نمایند.
  • برند ساینا: یکی از بهترین برندهای جارو برقی ایرانی ساینا است و با ساخت جاروبرقی های سطلی که قیمت مناسبی دارد معروف شده است.

جاروبرقی مقرون به صرفه قیمت

جاروبرقی جزو لوازم پر مصرف در هر منزلی است و هر عروس خانمی در پی جارو برقی برای جهیزیه خود می باشد اما بعضی از خانواده ها توان اقتصادی خوبی برای خرید جاروبرقی های گران قیمت ندارند و می خواهند یک جاروبرقی با قیمت مناسب تری را خریداری نمایند.

با بالا رفتن قیمت جاروبرقی های خارجی بسیاری از خانواده ها روی به خرید محصولات داخلی آورده اند. اگر در پی خرید جارو برقی مقرون به صرفه قیمت هستید باید دور برندهای برتر خارجی را خط بکشید چرا که قیمت بالایی دارند.

در بین برندهای فراوری نماینده جاروبرقی می توان گفت از برندهایی چون پارس خزر، امرسان و پلار مدل هایی یافت می گردد که قیمت مناسب تری نسبت به جاروبرقی های برندهای خارجی و حتی دیگر برندهای ایرانی دارند. البته نباید این انتظار را داشته باشید که یک مدل جاروبرقی پارس خزر مقرون به صرفه قیمت از لحاظ کارایی و کیفیت هم سطح محصولات برتر بازار باشد.

نمایندگی فروش جاروبرقی

یکی از مهم ترین سوالاتی که در هنگام خرید جاروبرقی برای منزل و جهیزیه برای افراد پیش می آید این است که جاروبرقی را از کجا خریداری کنیم. بهترین مکان هایی که می توانید خرید جاروبرقی را از آنجا انجام دهید موارد زیر است:

  • نمایندگی فروش جاروبرقی برندهای مختلف در شهرهای ایران وجود دارد شما می توانید آدرس آنها را یافته و به آنجا مراجعه کنید.
  • به مراکز و مغازه های معتبر در سطح شهر مراجعه کنید.
  • یکی دیگر از راه های خوب برای خرید جارو برقی سفارش از سایت های اینترنتی معتبر است. این نکته را در نظر بگیرید که خرید از فروشگاه های سطح شهر یا مراکز نمایندگی جاروبرقی کاری زمان بر و پر هزینه است و احتیاج به رفت و آمد دارد اما خرید اینترنتی این دغدغه ها را ندارد. یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی برای خرید جارو برقی فروشگاه اینترنتی سل است.

قیمت جاروبرقی در سایت سل

قیمت جاروبرقی چون تمامی لوازم خانگی دیگر از قیمت کولر گازی گرفته تا قیمت چای ساز در فروشگاه های مختلف فرق دارد. برای مثال ممکن است قیمت جاروبرقی سطلی سرانزو 5500 در یک فروشگاه بالاتر از فروشگاهی دیگر باشد که در خصوص قیمت جاروبرقی فیلیپس، قیمت جاروبرقی سامسونگ و سایر برندها هم این موضوع صدق می نماید در نتیجه بهتر است خرید خود را از فروشگاهی انجام دهید که قیمت منصفانه ای دارد.

اگر شما در پی بهترین قیمت لوازم خانگی در بازار هستید فروشگاه اینترنتی سل بهترین مکان است. در سل قیمت انواع و اقسام جاروبرقی از جمله قیمت جاروبرقی ایرانی، قیمت جاروبرقی بوش آلمان، قیمت جاروبرقی پارس خزر، قیمت جاروبرقی فیلیپس، قیمت جاروبرقی سامسونگ، قیمت جاروبرقی سطلی ایرانی و مدل های مختلف از جمله قیمت جاروبرقی zooter، قیمت جاروبرقی سامسونگ 2000وات و قیمت جارو برقی seranzo 5500 و سایر مدل ها بهترین قیمت بازار است.

خرید قسطی جاروبرقی از فروشگاه سل

اگر در پی خرید اقساطی لوازم خانگی مختلف از جمله جاروبرقی هستید فروشگاه اینترنتی سل بهترین مکان است. در سل شرایط فروش اقساطی لوازم خانگی متنوع است و شما می توانید خرید اقساطی را متناسب با شرایط خود انتخاب نموده و بهترین خرید را داشته باشید.

فروشگاه سل در زمینه فروش اقساطی انواع جارو برقی از جمله فروش اقساطی جاروبرقی رباتیک، فروش اقساطی جارو برقی های ایرانی و خارجی از برندهای مختلف فعالیت دارد و شما می توانید خرید قسطی جارو برقی پارس خزر، جاروبرقی اسنوا اقساطی و سایر برندها را با بهترین شرایط از سل انجام دهید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1894

به "قیمت جاروبرقی از برترین برندهای موجود در بازار امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت جاروبرقی از برترین برندهای موجود در بازار امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید