10 کار بامزه در سفر به تایلند

به گزارش تور تایلند ارزان، کارهای جالبی که حیف است در سفر به تایلند انجام ندهید

در سفر به تایلند و شهرهای معروف آن مانند پوکت، کرابی، بانکوک، پاتایا و … صدها فعالیت هیجان انگیز و جاذبه دیدنی است که در تمام طول سفر سرگرمتان می نمایند. گاهی بعضی کارها ریشه در فرهنگ یک کشور دارند و به چشمتان هم نمی آیند. کشور تایلند از آن مقصدهاست که می توانید لذت های جالب زیادی را تجربه کنید. از همنیشنی و غذا دادن به میمون ها گرفته تا رفتن به جزایری که تا به الان روی کارت پستال ها می دیدید. پیشنهاد می کنیم اگر تصمیم سفر به تایلند را دارید لیستی از کارهایی که می توانید در آنجا انجام دهید را تهیه کنید تا از زمان تان در این کشور بیشترین لذت را ببرید.

10 کار بامزه در سفر به تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

با خبرنگاران همراه باشید تا در ادامه بعضی از این فعالیت های جالب را مرور کنیم.

1. به میمون ها در ساحل آئونائک کرابی غذا بدهید

آئونائک در کرابی یک محل زیباست و البته میمون ها هم همین نظر را دارند! در این ساحل با میمون ها دوست شوید و برایشان غذای آماده ببرید.

2. آب نارگیل بنوشید

در آفتاب دراز بکشید و شیره نارگیل را از داخل نارگیل بنوشید. این مایع خنک و گوارا، ارزان و خوشمزه است و بسیار بامزه تر از آنی هست که درکارتون ها می بینید.

3. در کلاس یوگا و استراحت شرکت کنید

تایلند به کلاس های یوگا هم معروف است. در کلاس یوگاهای آن شرکت کنید و مناظر زیبا و آرامش بخش را حس کنید. بیشتر جزایر تایلند دارای کلاس های یوگا هستند.

4. شلوار تایلندی بخرید!

چه دختر باشید یا پسر، تایلندی باشید یا غیره، یک عدد از این شلوارها بخرید. آنها سبک، راحت و در طرح های گوناگون هستند. این شلوارها را از مغازه ها، فروشگاه ها و هر جای دیگر می توانید بخرید و با خود به عنوان سوغاتی بیاورید.

5. تماشاگر مسابقات بوکس باشید

به مسابقه بوکس مخصوص تایلندی ها بروید و لذت ببرید. در بانکوک می توانید این مسابقات را در ورزشگاه راداداموک و لامپینی تماشا کنید. به جز چند ثانیه آخ مانند بقیه مسابقه کاملا تماشایی است.

6. به گشت زنی در بازار چاچوچاک بروید

این بازار مثل همان بازارهای 1982 است. قبل از اینکه شلوغ گردد، پیشنهاد می کنیم اوایل صبح به بازار بروید و چانه بزنید، ویترین هایش بهترین طرح ها و لباس ها را دارد.

7. در خیابان های پاتایا شبانه قدم بزنید

یک شب به خیابان مخصوص قدم زدن در پاتایا که خیابان اصلی توریست هاست سری بزنید. این خیابان سرزنده مملو از رستوران های خیابانی، چراغ های نئون و موسیقی است.

8. یک عالمه پاد تای بخورید!

این غذای نودل، غذای ملی آنهاست. تقریباً هر رستورانی این غذا را دارد، درست است که انواع مختلفی را دارد ولی مواد اولیه این غذا یکی است. پاد تای غذایی سالم و بسیار خوشمزه است، شک نکنید دلتان برای این غذا تنگ می گردد.

9. سری به دهکده شاه کبری بزنید

روستائیان باکوک سانگا با مارها عجین هستند و صدها مار در خانه هایشان زندگی می نمایند. این مارهای خانگی از سال 1951 مد شده اند، زمانیکه فروشندگان سیار داروهای سنتی متوجه علاقه مردم به مارها شدند. امروزه می توانید در بیشتر خانه های محلی ها مار پیدا کنید.

10. سفر یک روزه به آتوتایا را تجربه کنید

مرکز استان آتوتایا در دره چاتومزیا رود است و با قطار فقط کمی از بانکوک فاصله دارد. این شهر سلطنتی در حال حاضر پر از معابد و خرابه ها، محله های زیبا است و سازمان میراث فرهنگی تایلند از آن محافظت می نماید.

منبع: الی گشت
انتشار: 31 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 434

به "10 کار بامزه در سفر به تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 کار بامزه در سفر به تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید