7 اقامتگاه بوم گردی در شهرستان کهنوج احداث می گردد

به گزارش تور تایلند ارزان، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان از پیشرفت فیزیکی 70 درصدی هتل آپارتمان شهرستان کهنوج اطلاع داد و گفت: با برنامه ریزی اجرا شده امکان تاسیس 7 اقامتگاه بوم گردی در شهرستان کهنوج ایجاد شده است.

7 اقامتگاه بوم گردی در شهرستان کهنوج احداث می گردد

به گزارش خبرنگاران از کرمان، محمد وفایی امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان گفت: جنوب استان کرمان از ظرفیت های جذاب و استثنایی در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری است.

وی با اشاره به اینکه در استان کرمان اقدامات زیرساختی بسیار خوبی در حوزه گردشگری به ویژه ایجاد اقاماتگاه ها صورت گرفته است گفت: هتل آپارتمان شهرستان کهنوج 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد در حالی که قبل از این هیچ امکان اقامتی در این شهرستان وجود نداشت.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان از راه اندازی 7 اقامت گاه بوم گردی در شهرستان کهنوج اطلاع داد و اضافه کرد: 5 واحد آن در شرف فعالیت است و به زودی به بهره برداری می رسد.

وی بر لزوم معرفی ظرفیت های گردشگری استان کرمان به ویژه در جنوب استان تاکید نمود، گفت: متاسفانه نظام بانکی استان در حوزه گردشگری همکاری لازم را نداشته است و باید این نگاه تغییر کند.

وفایی با بیان اینکه احداث موزه شهید سبزواری از رزمندگان و شهدای شاخص استان کرمان در حوزه میراث فرهنگی در دستور کار است، خاطر نشان کرد: عملیات بازسازی و بازسازی قلعه تاریخی کهنوج نیز شروع شده است.

وی با اشاره به اینکه در راستای معرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری جنوب استان رالی جنوب و کویر برگزار می گردد، اضافه کرد: در این زمینه بروشورهایی چاپ شده و قرار است جشنواره ای با همکاری فرمانداری های مناطق جنوبی به منظور معرفی ظرفیت های مناطق گردشگری در نیمه دوم امسال برگزار گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1106

به "7 اقامتگاه بوم گردی در شهرستان کهنوج احداث می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 اقامتگاه بوم گردی در شهرستان کهنوج احداث می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید