شروع به کار نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون در یاسوج

به گزارش تور تایلند ارزان، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد هفتمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون عصر روز یکشنبه، 29 دی ماه با حضور مسئولانی استانی و محلی در مصلای امام خمینی(ره) یاسوج شروع به کار کرد.

شروع به کار نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون در یاسوج

جهت دریافت خدمات محوطه سازی باغ ایرانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

حشمت الله صمیمی دوست، معاون هماهنگی امور مالی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: در صنعت مبلمان اشتغالزایی، سوددهی و ارزش اضافه نموده از صندلی بالایی برخوردار است.

وی اضافه کرد: امیدواریم واحدهای صنفی استان بتوانند از تجربیات واحدهای تولیدی استفاده نمایند.

صمیمی دوست اظهارکرد: برگزاری چنین نمایشگاه هایی می تواند به رونق صنعت گردشگری یاری نمایند.

همچنین بابک درست، مدیرعامل شرکت نمایشگاههای دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه نیز بابیان اینکه در این نمایشگاه از تولیدات داخلی استفاده شده گفت: در این نمایشگاه غرفه دارانی از استان های تهران، مرکزی، شیراز، اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد شرکت نموده اند.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه به مدت پنج روز از 28 دی ماه تا دوم دی ماه 98 در 120 غرفه برپا شده است.

درست اظهارکرد: شهروندان یاسوجی می توانند طی مدت یاد شده از ساعت 15 تا 21 از بخش های مختلف نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون یاسوج بازدید نمایند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد: هدف از برگزاری این نمایشگاه دسترسی آسان و بدون واسطه خانواده ها به مبلمان، آشنایی تولیدنمایندگان با سلایق و درخواست های مصرف نمایندگان و دسترسی تولیدنمایندگان به بازار مصرف یاسوج، تبادل اطلاعات و ایجاد فضای رقابتی بین تولیدنمایندگان، از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

به گزارش خبرنگاران، درست با بیان اینکه این نمایشگاه طبق مصوبه کارگروه صادرات غیرنفتی استان برپا شده است، گفت: کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه با تخفیف 20 تا 25 درصد به مردم عرضه می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 850

به "شروع به کار نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون در یاسوج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع به کار نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون در یاسوج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید