شروع رایزنی فدراسیون فوتبال برای دیدارهای تدارکاتی تیم ملی در راه جام جهانی

به گزارش تور تایلند ارزان، مسئولان فدراسیون فوتبال از شب گذشته رایزنی برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی تیم ملی در راه حضور در جام جهانی 2022 قطر را شروع کردند.

شروع رایزنی فدراسیون فوتبال برای دیدارهای تدارکاتی تیم ملی در راه جام جهانی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مراسم قرعه کشی مسابقات فوتبال جام جهانی 2022 شب گذشته در دوحه قطر برگزار گردید و طی آن تیم ملی فوتبال کشورمان رقبای خود را در این مسابقات شناخت.

بعد از سرانجام مراسم قرعه کشی مسئولان فدراسیون فوتبال رایزنی برای دیدارهای تدارکاتی تیم ملی را شروع نموده و با چندین کشور وارد مذاکرات شده اند.

حمید استیلی سرپرست تیم ملی با اعلام این خبر به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: با نمایندگان 7، 8 کشور صحبت نموده ایم، اما هنوز جمع بندی نهایی صورت نگرفته، چون این موضوع دلایلی دارد. از آنجا که ما باید در ماه ژوئن بازی تدارکاتی داشته باشیم، کشورهای اروپایی و آمریکای جنوبی در آن موقع در مسابقات قرار دارند و به همین علت نمی گردد با این تیم ها بازی کرد.

وی اضافه کرد: با این شرایط باید با تیم هایی که در پلی آف جام جهانی حضور دارند یا تیم های آفریقایی مسابقه بدهیم و از شب گذشته رایزنی با این کشورها شروع شده است. ما در ماه ژوئن 14، 15 روز فرصت داریم و باید 3، 4 مسابقه خوب برای تیم ملی در راه مسابقات جام جهانی در نظر بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 تیر 1401 بروزرسانی: 13 تیر 1401 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2226

به "شروع رایزنی فدراسیون فوتبال برای دیدارهای تدارکاتی تیم ملی در راه جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع رایزنی فدراسیون فوتبال برای دیدارهای تدارکاتی تیم ملی در راه جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید