آلمانی های بدون ماسک به خیابان ها آمدند

به گزارش تور تایلند ارزان، شمار زیادی از مردم شهر اشتوتگارت آلمان بدون اینکه از ماسک استفاده کنند، امروز در اعتراض به سیاست های دولت در زمینه محدودیت های کرونایی، به خیابان ها آمدند.

آلمانی های بدون ماسک به خیابان ها آمدند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، اعضای جنبش موسوم به تفکر جانبی که از مخالفان سرسخت تدابیر کرونایی دولت آنگلا مرکل هستند، بار دیگر به خیابان ها آمدند.

خبرگزاری د. پ. آ. آلمان امروز (شنبه) در این رابطه نوشت: فعالان این جنبش در اشتوتگارت چندین تظاهرات علیه اقدامات کرونایی دولت برگزار کردند. بنا بر اعلام پلیس تا کنون چند صد نفر در این راهپیمایی اعتراض آمیز شرکت کرده اند که در آن پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و فاصله قانونی رعایت نشده است.

پلیس اشتوتگارت با آماده باش چند صد نیروی خود، برای چندین تظاهرات علیه تدابیر کرونایی و شورش های احتمالی آماده شده است. انتظار می رود حدود 2500 نفر امروز بعد از ظهر در تظاهرات جنبش تفکر جانبی در مناطق مختلف این شهر شرکت کنند. با این حال، تخمین ها از افزایش چشمگیر شمار شرکت کنندگان در این راهپیمایی ها حکایت دارد.

پس از ظهر امروز اولین راهپیمایی در منطقه ماریان پلاتز آغاز شد که طبق گفته پلیس، چند صد نفر در آن شرکت داشتند. پلیس هشدار داده است در صورت نقض استفاده از ماسک و فاصله قانونی تعیین شده، تجمعات اعتراضی را منحل می کند.

جنبش تفکر جانبی و هواداران آن مخالف اقدامات فعلی کرونا هستند. فعالیت های این جنبش توسط اداره حمایت از قانون اساسی در بادن-وورتمبرگ رصد می شود.

تابستان سال گذشته حدود 10 هزار نفر از هواداران این جنبش تظاهرات کردند. اخیراً نیز در 20 مارس (سی ام اسفند) تظاهراتی با حضور بیش از 20 هزار نفر از این افراد انجام گرفت که بسیار خبر ساز شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1737

به "آلمانی های بدون ماسک به خیابان ها آمدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلمانی های بدون ماسک به خیابان ها آمدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید