اجباری شدن ماسک برای دانش آموزان کانادایی پایه 5 و بالاتر اما نه در کلاس

به گزارش تور تایلند ارزان، وزیر آموزش و پرورش کبک اجباری شدن ماسک برای دانش آموزان پایه 5 و بالاتر اما نه در کلاس

وزیر آموزش و پرورش کبک از اجباری شدن دانش آموزان پایه 5 و بالاتر پس از بازگشایی مدارس کبک در بیرون از محیط کلاس و فضاهای عمومی اطلاع داد.

اجباری شدن ماسک برای دانش آموزان کانادایی پایه 5 و بالاتر اما نه در کلاس

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش رسانه هدهد کانادا، ژان فرانسوا روبرگ، وزیر آموزش و پرورش کبک، عصر دوشنبه برنامه های بازگشت دانش آموزان به مدارس را تشریح کرد.

روبرگ با بیان اینکه تعطیلی مدارس از بچه ها محافظت نمی کند گفت: فرزندان و سلامتی ما با ارزش ترین چیزها هستند که دولت ما هیچ وقت در رابطه با آن ها مسامحه نمی کند.

پوشیدن ماسک در مدارس برای دانش آموزان مقاطع تحصیلی 5 و بالاتر اجباری است و پوشیدن آن ها در راهروها، آمفی تئاترها، اتوبوس مدرسه و مناطق مشترک اجباری است، اما نه در کلاس درس.

از والدین خواسته می گردد برای فرزندانشان ماسک تهیه نمایند اگرچه معلمان نیز برای آن ها ماسک تهیه می نمایند. نهادهای اجتماعی نیز به خانواده های بی بضاعت در تهیه ماسک یاری خواهند کرد.

در برنامه بازگشایی مدارس کبک ٬ دانش آموزان مقاطع ابتدایی و دبیرستان٬ با رعایت فاصله استاندارد در کلاس حاضر خواهند شد. معلم ها نیز به جای جا به جایی بچه در مدرسه، کلاس درس را جا به جا می نمایند.

برای به حداقل رساندن شیوع بیماری٬ دانش آموزان در کل زمان کلاس در یک محل باقی می مانند.

به گفته روبرگ، کلاس ها طبق برنامه ریزی٬ سه هفته آینده آغاز خواهند شد.

دانش آموزانی که خود یا خانواده شان مسائل جدی سلامتی دارند می توانند سرکلاس های حضوری حاضر نشوند و در این صورت از راه دور آموزش می بینند. ارائه گواهی پزشک در این زمینه کافی است.

وزیر آموزش و پرورش کبک، تضمین کرد در صورت که به دلیل شیوع مجدد کووید19 کلاس ها تعطیل شوند٬ دانش آموزان هفته ای 15 ساعت آموزش مجازی خواهند داشت.

آروودا، وزیر بهداشت کبک نیز گفت از 24 اوت٬ بچه ها بالای 10 سال در وسایل نقلیه عمومی ملزم به پوشیدن ماسک هستند.

منبع: اینترنت
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1350

به "اجباری شدن ماسک برای دانش آموزان کانادایی پایه 5 و بالاتر اما نه در کلاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجباری شدن ماسک برای دانش آموزان کانادایی پایه 5 و بالاتر اما نه در کلاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید