اختصاص 300میلیون ریال برای زیرساخت منطقه گردشگری امام زاده سیدعبدالله (ع) ایوان

به گزارش تور تایلند ارزان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام از اختصاص 300میلیون ریال اعتبار برای زیرساخت منطقه گردشگری امام زاده سیدعبدالله (ع) شهرستان ایوان اطلاع داد.

اختصاص 300میلیون ریال برای زیرساخت منطقه گردشگری امام زاده سیدعبدالله (ع) ایوان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام، عبدالمالک شنبه زاده مدیر کل میراث فرهنگی استان با اعلام این خبر اظهار کرد: برای ایجاد زیرساخت منطقه گردشگری امامزاده سیدعبدالله (ع) واقع در شهرستان ایوان مبلغ 300 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی اختصاص یافت.

مدیر کل میراث فرهنگی ایلام با بیان اینکه اعتبار تخصیص یافته جهت انجام عملیات محوطه سازی از جمله ساخت 5 سکو در پشت امامزاده است، اظهار کرد: با توجه به جاذبه های گردشگری در امامزاده سید عبدالله (ع) و حضور هزاران زایر در طول سال از سراسر کشور این زیارتگاه قابلیت تبدیل شدن به منطقه نمونه گردشگری دارد.

شنبه زاده ابراز امیدواری کرد که با این اقدام زمینه جذب هرچه بیشتر گردشگر و زایر به این منطقه فراهم گردد.

او توضیح داد: شهرستان ایوان از مناطق سردسیری و ییلاقی استان ایلام است که به علت قرار دریافت بقعه در دامنه شمالی کوه شره زول و وجود درختان بلوط که به صورت یکپارچه هستند و همچینین صخره های سر به فلک کشیده و دره آن یکی از زیباترین مناطق گردشگری شهرستان ایوان است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 412

به "اختصاص 300میلیون ریال برای زیرساخت منطقه گردشگری امام زاده سیدعبدالله (ع) ایوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 300میلیون ریال برای زیرساخت منطقه گردشگری امام زاده سیدعبدالله (ع) ایوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید