اسطوره ایتالیایی در آستانه ششصدمین بازی در لیگ ایتالیا

به گزارش تور تایلند ارزان، به گزارش خبرنگاران، جان لوئیجی بوفون دروازه بان 38 ساله تیم ملی فوتبال ایتالیا و باشگاه یوونتوس، روز یکشنبه در دیدار تیمش مقابل کیه وو، ششصدمین بازی خود را در سری آ ایتالیا تجربه می نماید.

اسطوره ایتالیایی در آستانه ششصدمین بازی در لیگ ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

وی در حال حاضر از نظر تعداد بازی در سری آ، در صندلی چهارم واقع شده است. پائولو مالدینی با 647 بازی، خاویر زانتی با 615 بازی و فرانچسکو توتی با 607 بازی در این فهرست بالاتر از او قرار دارند که در این بین تنها کاپیتان رم است که با 40 سال سن هنوز برای این تیم به میدان می رود.

البته آمار بازی های بوفون می توانست بیش از این باشد، زیرا وی در فصل 7-2006 به دلیل اتهامات وارد شده به باشگاه یوونتوس موسوم به کالچوپولی با این تیم به سری ب ایتالیا رفت.

بوفون نخستین بازی خود را در سن 17 سالگی و با پیراهن پارما مقابل میلان انجام داد که آن دیدار در تاریخ 19 نوامبر سال 1995 برگزار گردید و با تساوی بدون گل دو تیم به خاتمه رسید. وی پس از آن در سال 2001 به یوونتوس ایتالیا پیوست، جایی که در آن پیروز شد تا هفت بار قهرمان سری آ گردد.

تساوی یک بر یک هفته گذشته یوونتوس مقابل لیون، صدمین نمایش اروپایی بوفون در لیگ قهرمانان اروپا بود.

مرد ایتالیایی که یکبار در سال 2006 به همراه تیم ملی ایتالیا فاتح جام جهانی شده است، پیش از این خاطرنشان کرد که در جام جهانی 2018 زمانیکه 40 ساله می گردد، از فوتبال خداحافظی خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 659

به "اسطوره ایتالیایی در آستانه ششصدمین بازی در لیگ ایتالیا" امتیاز دهید

1 کاربر به "اسطوره ایتالیایی در آستانه ششصدمین بازی در لیگ ایتالیا" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسطوره ایتالیایی در آستانه ششصدمین بازی در لیگ ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید