اعتراض و تظاهرات گسترده مردم ایتالیا

به گزارش تور تایلند ارزان، فقر و تعطیلی کارخانجات فراوری و تجاری در مناطق جنوبی ایتالیا سبب اعتراضات گسترده و تظاهرات ضد دولتی در این کشور شد.

اعتراض و تظاهرات گسترده مردم ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش به نقل از خبرگزاری فرانسه، فقر و تعطیلی کارخانجات فراوری و تجاری در مناطق جنوبی ایتالیا سبب اعتراضات گسترده و تظاهرات ضد دولتی در این کشور شد.

بر این اساس، هزاران نفر از ساکنان ناپل ایتالیا در اعتراض به مناقشه صنعتی ناشی از تعطیلی کارخانجات، افزایش بیکاری و فعالیت های مافیا که سبب نگرانی های زیادی در این منطقه فقیرنشین جنوب ایتالیا شده است راهپیمایی کردند.

در پی تهدید کارخانه فراوریی ماشین لباسشویی ویرپول آمریکا به تعطیلی خط فراوری در مرکز منطقه کامپانیای ایتالیا و احتمال اخراج هزار نفر از کارگران، صد ها نفر از کارگران دست از کار و فعالیت های کشیدند.

با این حال، همچنان تضمینی وجود ندارد که شروع دور جدید مذاکرات با مقامات دولتی بتواند کارخانه را از وضعیت کنونی نجات دهد. اندریا امندولا، رئیس اتحادیه تجاری با اشاره به حمل آدمک کارگر ویرپول که همچون حضرت مسیح به صلیب کشیده شده است، گفت: معترضان با برگزاری اینگونه اقدامات علیه شرایط نامناسب مالی و رکود فعالیت های فراوریی کارخانجات راهپیمایی می نمایند.

به رغم انعقاد قرارداد های تجاری و فراوریی 2019-2021 و کوشش برای سرمایه گذاری 250 میلیون یورویی در کارخانجات ویرپول ایتالیا، اما مسئولان این کارخانه معتقدند ویرپول سوددهی گذشته را ندارد و خواهان فروش آن هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 593

به "اعتراض و تظاهرات گسترده مردم ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض و تظاهرات گسترده مردم ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید