انجام واکسیناسیون جهانی 4 سال طول می کشد

به گزارش تور تایلند ارزان، قانعی گفت: طبق پیش بینی ها حدود 4 سال طول می کشد که واکسیناسیون جهانی انجام گردد که البته امیدواریم زندگی مردم بعد از یک سال به حالت عادی بازگردد.

انجام واکسیناسیون جهانی 4 سال طول می کشد

مصطفی قانعی، رئیس کمیته علمی مقابله با کرونا اظهار کرد: طبق پیش بینی ها حدود 4 سال طول می کشد که واکسیناسیون دنیا انجام شود، البته امیدواریم زندگی مردم بعد از یک سال به حالت عادی باز شود.

او اضافه نمود: تجربه های واکسیناسیون های قبلی بر روی ویروس ها نشان داده، سال ها طول خواهد کشید که بیماری مهار شود البته ممکن است بعد مطالعه و تحقیقاتمان متوجه شویم که ویروس کرونا هم مانند آنفلوانزا احتیاج به زدن واکسن سالانه داشته باشد.

قانعی ادامه داد: ادغام شدن فناوری ها می تواند جامعه را از آسیب ها جدی ناشی از کرونا دور کند، اما به این شکل نیست که بیماری کرونا را کاملا ریشه کن نموده و از بین ببرد، زیرا اگر بخواهیم بیماری کرونا به طور موردی در افراد ظاهر شود زمان زیادی خواهد برد.

او توضیح داد: اگر افراد باز هم نکات بهداشتی را رعایت ننموده و بخواهند به مسافرت بروند و دورهمی هایی را ادامه دهند، می توانند مسبب دوباره اوج دریافت ویروس کرونا باشند. پس بهتر است موارد شیوه نامه های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنیم.

منبع: همگردی
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1529

به "انجام واکسیناسیون جهانی 4 سال طول می کشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام واکسیناسیون جهانی 4 سال طول می کشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید