اندونزی برنده مسابقات قایقرانی با اژدها شد!

به گزارش تور تایلند ارزان، در مراسمی سنتی در شرق آسیا که با برگزاری مسابقات قایقرانی همراه است، تیمی از اندونزی مقام اول قایقرانی با اژدها را کسب کرد!

اندونزی برنده مسابقات قایقرانی با اژدها شد!

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

در اقصی نقاط کره خاکی، ملل گوناگون سعی در آشنایی هر چه بیشتر با فرهنگ و آداب و رسوم خود دارند. یکی از بهترین راه ها برای چنین موضوعی، برگزاری مراسم و جشن های گوناگون و جالب است تا از این طریق بتوان طیف های مخاطبین گسترده تر و به خصوص جوان تری را جذب کرد. نمونه ای از این کار در مناطق شرقی آسیا توسط مسابقات قایقرانی با اژدها انجام می شود.

به همین دلیل یکی از مراسم هایی که در کشورهای آسیای شرقی، از جمله چین، کره جنوبی و مالزی، مرسوم است، رقابت های قایقرانی با اژدها است. در یکی از این مراسم 42 تیم در مسابقات قایقرانی در پنانگ مالزی به رقابت پرداختند. این مراسم در روزی که با اسم روز بین المللی مسابقات قایق های اژدهایی (International Dragon Boat Championship) نام گذاری شده است، در روز 21 اکتبر، در آب های رودخانه کارانگ (Carang River) برگزار می شود.

این مسابقات برای اولین بار در سال 1992 برگزار گردید. از طرفی ساخت چنین قایق هایی با شکل و شمایل اژدها در این مناطق به سالیان دور باز می شود. همچنین تا سال 2014 این مراسم در آب های اقیانوس برگزار می شد که بعد از آن رودخانه کارانگ محل اصلی و رسمی قایقران ها معین شد.

علاوه بر برگزاری رقابت های قایقرانی، مراسم متعدد و گوناگونی در گوشه و کنار این منطقه بر پا می شود که کم و بیش همه آن ها به آداب و سنن ساکنین مربوط است. جایزه تیم اول در رقابت قایقرانی نیز برابر با 11 هزار دلار است.

پس از برگزاری مسابقات رشته قایقرانی سال جاری طی هفته گذشته، تیمی از اندونزی پیروز به کسب مقام اول این مسابقات شد. این مدال در هر دو رشته 200 متر و 500 متر با رکورد سریع ترین زمان در تاریخ این مسابقات به این تیم رسید.

منبع: کجارو / thejakartapost.com
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 494

به "اندونزی برنده مسابقات قایقرانی با اژدها شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اندونزی برنده مسابقات قایقرانی با اژدها شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید