اولین ساختمان مرجع دریایی در جاسک ساخته می گردد

به گزارش تور تایلند ارزان، به گزارش خبرنگاران محمد رادمهر ظهر پنجشنبه در نشست با مدیر اداره بندر شهید باهنر گفت: شهرستان بندری وشبه جزیره ایی جاسک با موقعیت استراتژیک ودسترسی به آبهای آزاد که دارد فرصت خوبی برای ارائه خدمات دریایی دارد.

اولین ساختمان مرجع دریایی در جاسک ساخته می گردد

رادمهر بیان داشت: با توجه به شرایط کشور وبحث صادرات غیر نفتی وتوجه ویژه مجموعه نظام به این شهرستان وتاکیدات استاندار در سفراخیر وبازدید از مجموعه بندری جاسک باید به زیر ساخت های بندری در این شهرستان بصورت ویژه توجه کرد .

فرماندار جاسک مطرح نمود : ساختن ساختمان مرجع دریایی کشور با تمامی خدمات حوزه دریایی برج مراقبت ، کادر وپلیس دریایی در سطح بین المللی در اسکله اداره بندر جاسک درحال ساخت می باشد واین فرصتی است تا از این ظرفیت بخوبی استفاده گردد.

وی خاطر نشان کرد : رونق گردشگری ، جذب توریست وایجاد رمپ های پهلوگیری شناور ها در کنار خورها بویژه خور منحصر بفرد خلاصی با جنگل های حرا وگونه های نادر پرندگان اهلی ومهاجر که حتی در نوع خود در خاورمیانه بی نظیر می باشد ، از دیگر ظرفیت های این شهرستان است که در فصول سال با آب وهوای بهاری می توان سرمایه گذاری کرد و احتیاج به توجه وکار جهادی اداره بنادر در این شهرستان دارد.

رادمهر گفت: با راه اندازی خط مسافری وهمچنین رمپ پهلو گیری شناورهای کانتینری وخودرویی می گردد از این نقطه کشوربا توجه به نزدیکی کشورهای حاشیه خلیج فارس ودرسترسی مستقیم به آبهای آزاد نیزدر صادرات و واردات فعالیت کرد .

محمد حسینی مدیر بنادر شهید باهنر گفت : ما در حوزه توسعه ایی برنامه های کوتاه مدت وبلند مدتی برای شهرستان جاسک داریم .

حسینی مطرح نمود: رمپ 20 متری برای واردات شناورهای کانتینری وخودرویی ، زیر ساخت های ان در اسکله چند منظوره اداره بندر آماده شده وبا وجود انبار بزرگ پذیرای سرمایه گذاران این حوزه می باشد.

مدیر بنادرشهید باهنر وشرق استان بیان داشت : علاوه بر آمادگی خدمات و راه اندازی خط مسافربری ایران عمان ، شناور ناجی وکارد ساحلی نیز در این بندر ردر نظر گرفته شده وفعال می گردد .

وی در خصوص برنامه های بلند مدت ابراز داشت : با تکمیل ساختمان مرجع دریایی که در کشور به صورت یکجا دارای همه امکانات اولین ساختمان می باشد همچنین اجرای طرح جامع بندری بدنبال آن در این شهرستان می گردد خدماتی بزرگی به شناورهای در حال تردد در این منطقه در سطح بین المللی ارائه کرد

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 186

به "اولین ساختمان مرجع دریایی در جاسک ساخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین ساختمان مرجع دریایی در جاسک ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید