اکثر شهروندان آلمانی آمریکا را شریک قابل اعتمادی برای اروپا نمی دانند

به گزارش تور تایلند ارزان، نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد که اکثر شهروندان آلمانی آمریکا را شریک امنیتی قابل اعتمادی برای اروپا نمی دانند.

اکثر شهروندان آلمانی آمریکا را شریک قابل اعتمادی برای اروپا نمی دانند

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از نشریه فوکوس آلمان، بر اساس جدیدترین نظرسنجی مؤسسه یوگو که به سفارش روزنامه دی ولت آلمان و هفت روزنامه دیگر از بین حدود 8 هزار نفر از کشورهای آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، لهستان، سوئد، مجارستان و بلژیک صورت گرفته است حدود دو هفته مانده تا انتخابات پارلمانی اروپا، شهروندان آلمانی مسئله حمایت از محیط زیست و آب وهوا را به عنوان بزرگترین چالش برای اتحادیه اروپا می دانند. 34 درصد شهروندان آلمانی مسئله محیط زیست را به عنوان مهمترین موضوع مطرح نموده اند.

اما در دیگر کشورهای اروپایی اکثر شرکت کنندگان در این نظرسنجی مهاجرت را به عنوان مهم ترین موضوع دانسته بعد از آن مسئله حفاظت از محیط زیست را مهمترین چالش ارزیابی کردند.

نتایج این نظرسنجی نشان می دهد که در همه این هشت کشور اروپایی اکثر شهروندان بر این عقیده اند که عضویت در اتحادیه اروپا برای کشورشان خوب است، به خصوص این ارزیابی در کشورهای آلمان و لهستان بسیار بالا و حدود 70 درصد بود.

همچنین نتایج این نظرسنجی حاکی از نظر انتقادآمیز شهروندان آلمانی نسبت به آمریکا بود، بر این اساس در آلمان حدود 68 درصد شهروندان بر این عقیده بودند که آمریکا یک شریک امنیتی قابل اعتماد برای اتحادیه اروپا نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 295

به "اکثر شهروندان آلمانی آمریکا را شریک قابل اعتمادی برای اروپا نمی دانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکثر شهروندان آلمانی آمریکا را شریک قابل اعتمادی برای اروپا نمی دانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید