بازگشایی مدارس ابتدایی و متوسطه اول از اول آذر ، مقدار حضور در کلاس ها به مدارس واگذار شد

به گزارش تور تایلند ارزان، سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: منتظریم از اول آذر مدارس ابتدایی و متوسطه اول با برنامه و الگویی که خود مدارس تدوین نموده اند، حضوری بازگشایی شوند.

بازگشایی مدارس ابتدایی و متوسطه اول از اول آذر ، مقدار حضور در کلاس ها به مدارس واگذار شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، لیرضا کاظمی در این باره اظهار کرد: منتظریم از اول آذر مدارس ابتدایی و متوسطه اول با برنامه و الگویی که خود مدارس تدوین نموده اند، به صورت حضوری بازگشایی و به تدریج زمینه حضور دانش آموزان در مدارس فراهم باشد.

وی افزود: مدارس پروتکل ها، دستورالعمل ها و تمام استاندارد های مدنظر را هم رعایت خواهند کرد تا نگرانی برای خانواده ها و دانش آموزان ایجاد نگردد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه آیا حضور در مدرسه اختیاری است؟ گفت: الگوی حضور و اینکه دانش آموزان یک روز، دو روز یا سه روز در مدرسه باشند در اختیار منطقه و مدرسه است، اما به طور کلی حضور دانش آموزان همچون دوره مجازی و روزانه است و فرقی نمی کند. در واقع تفاوتی بین آموزش حضوری و مجازی به لحاظ الزام برای شرکت در کلاس نیست. در این میان اگر دانش آموزی بیمار شد و کسالت داشت می تواند تا زمان بهبودی در مدرسه حضور نیابد.

کاظمی افزود: بر اساس آنالیز هایی که پژوهشکده های معتبر و مراکز نظرسنجی سطح کشور انجام داده اند اندازه موافقت والدین با حضور بچه ها در مدرسه نزدیک به 70 درصد است.

وی در مصاحبه با رسانه ملی ادامه داد: توصیه ما این بوده که مدارس جلسات اولیاء و مربیان را تشکیل دهند و با رویکرد اقناعیِ خانواده ها، کار را دنبال نمایند. رویکرد ما بازگشایی آرام و تدریجی است و باید کوشش کرد نگرانی خانواده ها نیز رفع گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 اسفند 1400 بروزرسانی: 4 اسفند 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2112

به "بازگشایی مدارس ابتدایی و متوسطه اول از اول آذر ، مقدار حضور در کلاس ها به مدارس واگذار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی مدارس ابتدایی و متوسطه اول از اول آذر ، مقدار حضور در کلاس ها به مدارس واگذار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید