کتاب رتبه بندی های دانشگاهی در نظام آموزش عالی سلامت منتشر شد

به گزارش تور تایلند ارزان، کتاب رتبه بندی های دانشگاهی و مسئولیت اجتماعی در نظام آموزش عالی سلامت با رویکرد آنالیز جامع نظام های رتبه بندی دانشگاهی در سطح بین المللی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی منتشر شد.

کتاب رتبه بندی های دانشگاهی در نظام آموزش عالی سلامت منتشر شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، توجه به کارکرد های مهم دانشگاه در قرن بیست و یکم و گذار دانشگاه ها از دانشگاه نسل دوم به دانشگاه نسل سوم و اهمیت ایفای نقش مسئولیت اجتماعی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی به خصوص دانشگاه های علوم پزشکی از نکات مهم و کلیدی در رتبه بندی دانشگاه ها محسوب می گردد.

کتاب رتبه بندی های دانشگاهی و مسئولیت اجتماعی در نظام آموزش عالی سلامت با رویکرد آنالیز جامع نظام های رتبه بندی دانشگاهی در سطح بین المللی و توجه هر کدام از این نظام ها به مقوله ایفای نقش مسئولیت اجتماعی دانشگاه ها توسط انتشارات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و با همت بهرام عین اللهی، محمد مهدی صدوقی، سلیمان احمدی و علی نمکی به زیور طبع آراسته شد.

آنالیز 26 نظام رتبه بندی دانشگاهی در سطح بین المللی، تعریف مسئولیت اجتماعی در نظام سلامت و ارایه مدلی جهت رتبه بندی دانشگاه های علوم پزشکی با رویکرد توجه به ایفای نقش مسئولیت اجتماعی از اهم مطالب این کتاب است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 تیر 1400 بروزرسانی: 4 تیر 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1814

به "کتاب رتبه بندی های دانشگاهی در نظام آموزش عالی سلامت منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب رتبه بندی های دانشگاهی در نظام آموزش عالی سلامت منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید