بهترین مسیرهای طبیعت گردی در سنگاپور

به گزارش تور تایلند ارزان، مسیرهای طبیعت گردی در سنگاپور

سنگاپور به غیر از آسمان خراش ها و مراکز خرید پر از فضاهای سرسبز است که باید طبیعت گرد باشید تا آن ها را کشف کنید. این شهر پارک های زیادی دارد که اگر مسیرهای طبیعت گردی اش را در پیش بگیرید غرق چشم اندازهای خیره کننده می شوید و تاریخ و حیات وحش آن را بیشتر می شناسید. شاید تا به حال به سنگاپور به چشم مقصد طبیعت گردی نگاه نکرده باشید اگر این طور است در ادامه خبرنگاران را همراهی کنید تا با بهترین مسیرهای طبیعت گردی در سنگاپور آشنا شوید.

بهترین مسیرهای طبیعت گردی در سنگاپور

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

ذخیره گاه مک ریچی (MacRitchie Reservoir)

این پارک به غیر از درختان سرسبز و دریاچه، پل معلق هم دارد و این یعنی می توانید پارک را از بلندی ببینید! در این پارک یک طبیعت گردی منحصربفرد انتظارتان را می کشد چون به روی پل معلق می روید و 250 متر پیاده روی می کنید. بر روی این پل در فاصله 25 متری زمین، چشم اندازهای پانارومایی جنگل را تماشا می کنید. با راه رفتن در جهتهای این پارک در احاطه جنگل های بارانی هستید. هر وقت خسته شدید بر روی آلاچیق ها بنشینید و دوباره در کنار درختان راه بروید. اینجا 7 کیلومتر طبیعت گردی تماشایی در انتظارتان است که 3 تا 4 ساعت طول می کشد. اگر عاشق تماشای پرندگان رنگارنگ هستید از جهتی بروید که به برج هفت طبقه جلوتونگ می رسد. در بالای این برج پرندگان زیادی را می بینید و حتی اگر در زمانی به این برج رفتید که هیچ پرنده ای به چشمتان نخورد باز هم چیزی از دست نداده اید چون چشم انداز خیره نماینده ای از حفاظتگاه مک ریچی در مقابلتان واقع شده است.

سادرن ریج (The Southern Ridges)

اگر می خواهید به جهت 10 کیلومتری و تماشایی سادرن ریج بروید دوربین یادتان نرود ! این جهت از کنار ایستگاه قطار هاربر فرانت آغاز می گردد پس اصلا نگران اینکه برای این طبیعت گردی با چه وسیله ای خودتان را به اینجا برسانید نباشید چون از هر جای شهر که سوار این قطارهای پرسرعت شوید در عرض چند دقیقه به ابتدای این جهت می رسید. در اینجا به دل طبیعتی می زنید که پر از تپه است پس مجهز باشید؛ کفش و آب نوشیدنی از ضروریات است. در این طبیعت گردی 4 تا 5 ساعته چندین پارک و تپه را با هم می بینید. این جهت یک هیجان دیگر هم دارد! دیدن شهر زیبای سنگاپور از بلندی! این چیزی است که خیلی ها آرزویش را دارند. حالا فکرش را بکنید که در یک جهت پیاده روی هم شهر را ببینید و هم طبیعت بکر و دست نخورده را! دنبال یک عکس عالی برای شبکه های اجتماعی می گشت؟ به Henderson Waves بلندترین پل پیاده روی سنگاپور بروید. این پل چوبی و فلزی یکی از بهترین جاهای کشور برای یک گردش رمانتیک شبانه است چون از ساعت 7 شب با ال ای دی های درخشان روشن می گردد و شکل و شمایلی جادویی به خود می گیرد. قبول داریم که این جهت طبیعت گردی کمی طولانی است ولی در عوض تنوع چشم اندازهایش هم زیاد است در پارک تلوک آماده باشید تا جذاب ترین و رنگارنگ ترین پرندگان را تماشا کنید.

ذخیره گاه تالاب سونگی (Sungei Buloh Wetland Reserve)

طبیعت گردی وهیجانی وصف نشدنی! فکرش را بکنید که بر روی یک جهت چوبی که بر روی تالاب واقع شده است راه بروید و جانورانی مثل خرچنگ و مارمولک ببینید. البته اگر چندان به حیات وحش علاقه نداشته باشید و حتی از دیدن آن ها بترسید شاید اصلا دلتان نخواهد پا به این جهت بگذارید! این جهت پیاده روی دقیقا به موازات مرکز تالاب واقع شده است می توانید بعد از رد شدن از روی این پل نگاهی به آسمان بیندازید و پرواز گروهی پرندگان مهاجر را تماشا کنید. البته این ها فقط گوشه ای از حیات وحش این جهت طبیعت گردی بود. اگر واقعا تماشای حیات وحش را دوست دارید در سفر به سنگاپور دودل نباشیدو فورا به این جهت بروید.

تالاب Chek Jawa

اگر گرمتان است و عرق می ریزید به سمت جزیره Pulau Ubin بروید. این جزیره معروف ترین جزیره سنگاپور است و همین که پا به آن بگذارید قبل از اینکه طبیعت گردی تان را آغاز کنید با تماشای طبیعت بینظیرش روحیه تان تازه می گردد. از اسکله یوبین 40 دقیقه پیاده روی کنید و یا از روستای اصلی سوار ون و یا دوچرخه شوید و به این تالاب برسید. اگر می خواهید چشمتان به خرس های وحشی و مکاک دم دراز بیفتد که گهگاهی در این محل گردش می نمایند به این تالاب بروید. در راه رسیدن به این تالاب یک جهت چوبی یک کیلومتری هست که پیاده روی بر روی آن یعنی اوج هیجان و طبیعت گردی!

حفاظتگاه طبیعی بوتیک تیماه (Bukit Timah Nature Reserve)

این جهت چندان شناخته شده نیست اما شما را به جنگلی سرسبز و پر از درخت می برد. در اینجا بقایای روستاهای تاریخی مالایی هست که علاقمندان به تاریخ حسابی شیفته اش هستند. در اینجا جاذبه ها زیبای زیادی مثل یک چاه سنگی را می بینید که تماشایش در کنار طبیعت بکر همان چیزی است که هر طبیعت گردی از جهتهای طبیعی انتظار دارید.

پارک Fort Canning

اینجا جایی است که زمانی پادشاه در آن زندگی می کرد پس خودتان را آماده کنید تا به همراه طبیعت گردی، تاریخ شناسی جذابی هم داشته باشید. به تورهای یک روزه بروید و همه قسمت های این پارک را کشف کنید. در جهت، جنگل های بارانی زیادی هست که تماشای حیوانات استوایی بر روی آن ها از آن چشم اندازهای نفسگیر است که هر جایی دیده نمی گردد. تماشای دریاچه های تماشایی و میمون ها بر روی درختان فقط نصیب کسانی می گردد که این جهت طولانی را پیاده روی نمایند.

منبع: visitsingapore.com

منبع: الی گشت
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 482

به "بهترین مسیرهای طبیعت گردی در سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مسیرهای طبیعت گردی در سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید