تور ایتالیا: به لطف Caviar می توانید آیفون 13 پرو را با امضای ناپلئون بناپارت خریداری کنید!

به گزارش تور تایلند ارزان، در این جهان افراد معروف زیادی زندگی می نمایند که گاهی اوقات بسیاری از انسان ها با شنیدن حرف ها و تماشا کارهایشان قوت قلبی گرفتند و به کوشش برای داشتن زندگی بهتر ادامه دادند. به همین دلیل، شرکت جواهرسازی مشهور و لوکس Caviar بازهم دست به شگفتی در فراوری گوشی های خاص و گران قیمت زده و نسخه های محدودی از آیفون 13 پرو و آیپد پرو با امضای بعضی از افراد بزرگ و معروف را برای فروش در اختیار کاربران قرار داده است.

تور ایتالیا: به لطف Caviar می توانید آیفون 13 پرو را با امضای ناپلئون بناپارت خریداری کنید!

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

از همین الان باید به شما بگوییم که شرکت Caviar تنها یک نسخه از هر مدل دارد و هر مدل دارای امضای واقعی یک فرد مشهور است. به همین علت، هر مدل از این مجموعه احتمالا به مقدار خرید یک خودرو برای شما هزینه به همراه خواهد داشت. گل سر سبد این مجموعه لوکس شرکت Caviar را آیپد پرو 12.9 اینچی با پردازنده M1 اپل تشکیل می دهد که شامل پیغامی از گریگوری راسپوتین است. پیغام راسپوتین در یک قاب ساخته شده از آلیاژ جواهرات و طلا قرار گرفته و به وسیله یک شیشه مقاوم در برابر شوک و ضربه از آن محافظت می گردد.

در قسمت پشتی این آیپد پرو ما شاهد طرح هایی هستیم که فضای داخلی کاخ یوسپوف را نشان می دهد و این کاخ همان محل فوت این فرد مشهور است. Caviar برای این مدل قیمت نجومی 91 هزار دلار را در نظر گرفته که شما با این پول می توانید یک ماشین لوکس در بازار اتومبیل ها خریداری نمایید. در این مجموعه ، این شرکت لوکس 4 نسخه محدود از آیفون 13 پرو را برای خریداران ثروتمند خود در نظر گرفته که هر کدام با امضای شخص معروفی خاصی تزیین شده و گران ترین مربوط به مدل به ژنرال فرانسوی، ناپلئون بناپارت است که در فاصله سال های 1804 تا 1814 بر بخش بزرگی از اروپا حکمرانی می کرد.

Caviar امضای این فرد را از یک نامه نوشته شده به وسیله او گرفته و آن را در پشت آیفون 13 پرو حک نموده است. برای ساخت این گوشی هوشمند از طلا استفاده شده اما تنها این موضوع باعث قیمت بالای آن نمی گردد. کاویار تنها یک نمونه از آن را فراوری می نماید که حس خاصی را به خریدار ثروتمندش می دهد. قیمت آن برای خرید کاربران تنها 75 هزار دلار ناقابل است!

اگر شما هوادار ناپلئون بناپارت نیستید، می توانید نسخه های دیگر این مجموعه را که شامل امضای افراد دیگر است نظیر ایلان ماسک با قیمت 26,790 دلار، مایکل جکسون با قیمت 24،540 دلار و استیو جابز با قیمت 26،790 دلار را خریداری نمایید. این شرکت حتی می تواند امضای فرد مورد نظر شما را به دلخواه شما بسازد و شما می توانید به وسیله وب سایت این شرکت بخش های مختلف آیفون 13 پرو را به سلیقه خود سفارشی سازی کنید.

همانطور که می دانید، شرکت Caviar به ساخت گوشی های هوشمند و لوازم جانبی لوکس و گران قیمت معروفیت دارد. این شرکت معمولا پس از معرفی گوشی های تازه اپل نسخه های لوکس آن ها را با تزییناتی مانند طلا، چرم و گاهی حتی مرمر طراحی و فراوری می نماید. برای مثال می توان به نسخه های آیفون 13 ضدگلوله اشاره نمود. این برند نسخه تازه 2.0 Stealth از آیفون 13 را آماده نموده از پوشش ضد گلوله BR 2 کلاس 2 به وسیله شرکت NPO TCIT ساخته شده است.

شرکت NPO TCIT یک برند متخصص است که در ساخت وسایل نقلیه زرهی و هلیکوپترهای جنگی تبحر دارد. سری آیفون 13 پرو و پرو مکس 2.0 Stealth از مقاومت بسیار بالایی برخوردارند که حتی می توانند در برابر شلیک گلوله سالم باقی بمانند و به کار کردن ادامه دهند. Caviar بعلاوه نسخه دیگری را معرفی کرد که از تیتانیوم بادوام ساخته شده و در برابر شلیک گلوله مقاوم است. گفتنی است که در این نسخه هر چهار سنسور دوربین روی گوشی دست نخورده قرار گرفته است.

بعلاوه اخیراً تیم Caviar تصمیم گرفت تا مجموعه Visionaries خود را با یک آیفون 13 پرو ویژه و مجسمه ای از ایلان ماسک توسعه دهد که هر دوی این محصولات قرار است از قطعات ذوب شده خودروی برقی تسلا مدل 3 ساخته شوند. آیفون 13 پرو (مکس) مدل Tesla Electro، از قاب تیتانیوم و با پوشش PVD مشکی رنگی بهره می برد. این ترکیب با مواد کامپوزیت سفید رنگی که در برابر ضربه مقاوم است و پنل آلومینیومی که از بدنه یک تسلا تهیه شده و حکاکی هایی از ایلان ماسک و آرم تسلا دارد، تشکیل شده است.

منبع: Phonearena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2179

به "تور ایتالیا: به لطف Caviar می توانید آیفون 13 پرو را با امضای ناپلئون بناپارت خریداری کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: به لطف Caviar می توانید آیفون 13 پرو را با امضای ناپلئون بناپارت خریداری کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید