بوریس جانسون سفر خود به هند را لغو کرد

به گزارش تور تایلند ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، یکی از سخنگویان دفتر نخست وزیری انگلیس گفت سفر بوریس جانسون به هند که قرار بود هفته آینده انجام گردد به دلیل شرایط همه گیری کرونا برای دومین بار لغو شده است.

بوریس جانسون سفر خود به هند را لغو کرد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور ارزان هند ما را تجربه کنید.

در لیستی که دولت انگلیس منتشر نموده، هند به دلیل وخامت اوضاع کرونایی در فهرست کشورهای قرمز قرار گرفته است.

در بیانیه ای که امروز دوشنبه از سوی دفاتر نخست وزیری انگلیس و هند منتشر شده آمده است؛ نظر به شرایط همه گیری کرونا نخست وزیر انگلیس هفته آینده قادر به مسافرت به هند نخواهد بود.

بر اساس این بیانیه، بوریس جانسون و نارندرا مودی نخست وزیر هند، اواخر ماه جاری میلادی پیرامون آینده زمینه های همکاری دو کشور (تلفنی) تبادل نظر خواهند کرد.

جانسون قرار بود ژانویه گذشته با هدف تقویت روابط دوجانبه به ویژه در حوزه مسائل تجاری و مالی در دوره پسابرگزیت راهی هند گردد اما هم زمان با شیوع گونه های جدید ویروس کرونا و شروع محدودیت های سختگیرانه در انگلیس، جانسون در تماس تلفنی با همتای هندی خود اظهار داشت که زمان این سفر را به تعویق انداخته است.

در روزهای اخیر ابتلا به کرونا در هند به شدت افزایش یافته و به نظر می رسد همین امر موجب لغو سفر جانسون به هند شده است.

نخست وزیر انگلیس قصد داشت تا در جریان این سفر پیرامون موارد مختلفی همچون مسائل دو جانبه، تجارت و سرمایه گذاری، مسائل دفاعی، امنیت، بهداشت و تغییرات آب و هوایی و همچنین اولویت های لندن در تعاملات بین المللی سال 2021 رایزنی کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1711

به "بوریس جانسون سفر خود به هند را لغو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوریس جانسون سفر خود به هند را لغو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید