بولتون: پیروزی مجدد در انتخابات تنها دغدغه ترامپ است

به گزارش تور تایلند ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از بلومبرگ، جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی کاخ سفید در کتابی که قرار است تا 10 روز دیگر منتشر شود، برای مخاطب، چهره ای نه چندان دلچسب از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را به تصویر کشیده است.

بولتون: پیروزی مجدد در انتخابات تنها دغدغه ترامپ است

وی در این کتاب که دولت واشنگتن به دلایل امنیتی به دنبال ممانعت از انتشار آن است، نمایی نزدیک از هرج و مرج رایج در کاخ سفید ارائه داده و پشت صحنه مسائل مربوط به چین، روسیه، کره شمالی و ایران را در معرض دید عموم قرار می دهد.

اما آنچه که مخاطب را برای خواندن این کتاب حریص خواهد کرد، نقل قولی از بولتون است که می گوید همه تصمیمات رئیس جمهور آمریکا در عرصه سیاست خارجی، در درجه نخست مبتنی بر ملاحضات سیاسی و محاسباتی بود که به انتخاب مجدد وی منجر شود.

تاریخ انقضای بولتون که زمانی از وی به عنوان سگ وفادار دولت ترامپ یاد می شد، اواخر سپتامبر 2019 به پایان رسید. او که اکنون شمشیر را از رو بسته و به افشاگری علیه رئیس سابق خود روی آورده، از چهره های تاثیرگذار در پیشبرد سیاست های افراطی علیه ایران و کره شمالی بود.

علاوه بر این، بولتون می گوید دموکرات ها با محدود کردن خود به اوکراین گیت، قضیه استیضاح ترامپ را خیلی شُل گرفتند و می توانستند بهانه های بهتری برای محکوم کردن او جور کنند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1360

به "بولتون: پیروزی مجدد در انتخابات تنها دغدغه ترامپ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بولتون: پیروزی مجدد در انتخابات تنها دغدغه ترامپ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید