ترمز فرمول یک را در کانادا هم کشیدند

به گزارش تور تایلند ارزان، همشهزی آنلاین:دردسرهای برگزار کنندگان مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک که چندی پیش در بحرین اوج گرفت حالا به مونترئال کانادا هم کشیده شده است: لغو کنید!

ترمز فرمول یک را در کانادا هم کشیدند

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

درپی تشدید خشونت ها و اعتراضات خیابانی در ایالت کبک نسبت به افزایش بی سابقه شهریه تحصیل، برگزارنمایندگان رقابت های فرمول یک ترجیح دادند مراسم افتتاحیه رقابت های جایزه بزرگ سال جاری را لغو نمایند.

به گزارش یورونیوز فرانسوآ دوومونتیه رییس جایزه بزرگ کانادا در خصوص چرایی این تصمیم گفت: ما برای معترضان به نوعی یک هدف هستیم و این مسئله ما را نگران نموده است. فروش بلیط طی چندماه گذشته پایین آمده و مردم بلیط نمی خرند و ترجیح می دهند در این موقعیت به مونترئال سفر ننمایند.

معترضان سیاست های دولت محلی کبک با انتشار ویدئوهایی ناشناس از مردم دعوت نموده اند تا این رقابت ها را که قرار است هشتم تا دهم ژوئن در مونترئال برگزار گردد، تحریم نمایند.

مذاکرات اخیرنمایندگان دانشجویان و دولت درمورد میزان شهریه به نتیجه نرسید و لذا این احتمال داده می گردد تا دانشجویان برای شنیده شدن صدایشان از رقابت های پربیننده فرمول یک استفاده نمایند؛ حربه ای که پیش تر معترضان بحرین هم بدان متوسل شده بودند.

مسئله ای که تلویحا گابریل دووبوآ سخنگوی ائتلاف دانشجویان مخالف هم آنرا تایید می نماید: ما نمی توانیم جلوی این همه معترض را بگیریم... صد ها هزار شهروند کبک که خشمگین اند.

اعتراض به سیاست های حکومتی در ایالت کبک کانادا طی چند ماه گذشته بشدت افزایش یافته و مداخله نیروهای امنیتی و بازداشت تعداد زیادی از دانشجویان و فعالان این جنبش را در پی داشته است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 521

به "ترمز فرمول یک را در کانادا هم کشیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترمز فرمول یک را در کانادا هم کشیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید