تشکیل کمیته اطلاع رسانی در سیما برای تبلیغ فیلم محمد (ص)

به گزارش خبرنگاران، مدیران سیما در نشست هفتگی خود پذیرای عوامل فراوری فیلم سینمایی محمد (ص) شدند و در زمینه اطلاع رسانی و تبلیغات این اثر سینمای ملی، گفتگو کردند.

تشکیل کمیته اطلاع رسانی در سیما برای تبلیغ فیلم محمد (ص)

مجید مجیدی تاکید نمود اولین رونمایی از این اثر در 11 ذالقعده و همزمان با ولادت امام رضا (ع) در ایران و همزمان در فستیوال مونترال کانادا خواهد بود و پیشاپیش درخواست های متعددی برای خرید و اکران از کشورهای اسلامی داشته ایم.

کارگردان فیلم سینمایی محمد (ص) با ارائه گزارشی از روند فراوری فیلم اضافه نمود: از اقدامات مهم در تهیه و فراوری این فیلم جلب حمایت علمای بزرگ دنیا اسلام بوده است و در نمایش های خصوصی که برای گروه های مختلف گذاشتیم بسیاری تاکید داشتند نگاه این فیلم حلقه مفقوده ای است که دنیای امروز برای نزدیک کردن ادیان به آن نیازمند است.

مجیدی تاکید نمود: در کنار حمایت ها، مسلما مسائل بسیاری در اکران دنیای این فیلم سینمایی خواهیم داشت ولی باید به یاد داشته باشیم دنیا ما نیازمند نمایش چهره واقعی و روحانی و نورانی و رحمانی پیامبر اسلام است و ساخت این فیلم تنها بخشی از ادای دین ما در زمینه قرائت صحیح از اسلام ناب محمدی است.

وی ساخت شهرک عظیم سینمایی در راستا فراوری این فیلم را اقدام مثبت دیگری دانست و اضافه نمود: در ساخت این شهرک نگاه ما، استفاده مجدد آن توسط فیلمسازان دیگر بود. در ابتدا بنا بود تنها در حوزه ساخت آثار دینی مورد استفاده قرار گیرد ولی سازندگان آن تصمیم گرفتند این امکانات را در اختیار همه دوستان قرار دهند.

کارگردان فیلم محمد (ص) شرح داد: شهرک سینمایی ساخته شده در جریان این فیلم سینمایی امکانات ایجاد یک شهرک توریستی و آموزشی در زمینه تاریخ اسلام را داراست و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد ساخت فراوریات فاخری در حوزه دینی باشیم.

مجیدی اضافه نمود: این فیلم قابلیت آن را دارد تا جمعیت عظیم خاموشی را با سینما آشتی دهد. این فیلم سینمای 3 ساعته است و با توجه به تصاویر موجود قابلیت ساخت سریالی 8 قسمتی را نیز دارد.

محمد رضا صابری مدیر عامل موسسه سینمایی نورتابان نیز با اشاره به تجهیزات عظیم این اثر سینمایی بزرگ از قابلیت های متعدد شهرک سینمایی ساخته شده در جریان فراوری فیلم سخن گفت و از شبکه های مختلف خواست تا با استفاده از امکانات این شهرک از این قابلیت ها بهره برداری نمایند.

علی اصغر پورمحمدی معاون سیما در پایان این نشست با قدردانی از اقدامات موثر در ساخت و فراوری این فیلم بزرگ در عرصه هنر دینی، اطلاع رسانی و تبلیغات موثر برای اکران فیلم را از وظایف رسانه ملی دانست و اضافه نمود: در کنار تهیه تیزر و آنونس های مناسب شبکه های افق و مستند می توانند مستندهای جذابی را تهیه و پخش نمایند.

معاون سیما از برنامه ریزی و کوشش سازمان صدا و سیما و تاکید ریاست سازمان در جلسه ای که قبلا با حضور کارگردان فیلم برگزار شده است به منظور معرفی بیشتر این فیلم ارزشمند اطلاع داد و اظهار داشت: کمیته ای 3 نفره برای برنامه ریزی و تقسیم کار تبلیغ فیلم محمد (ص) از مدیران سیما مشخص می شوند تا با فراوری و ساخت و پخش برنامه های جذاب پشت صحنه و حضور بعضی عوامل در برنامه های سیما اقدام نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: بروزرسانی: 22 آبان 1398 شناسه مطلب: 602

به "تشکیل کمیته اطلاع رسانی در سیما برای تبلیغ فیلم محمد (ص)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل کمیته اطلاع رسانی در سیما برای تبلیغ فیلم محمد (ص)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید