جلوگیری از برگزاری همایش ها و سمینارهای غیرضروری در ادارات

به گزارش تور تایلند ارزان، خبرنگاران/آذربایجان شرقی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی گفت: متاسفانه در بعضی ادارات شاهد برگزاری همایش ها و سمینارهای غیرضروری هستیم که باید جلوگیری شده و در صورت لزوم نیز به صورت مجازی برگزار گردد.

جلوگیری از برگزاری همایش ها و سمینارهای غیرضروری در ادارات

بدر شکوهی در جلسه کمیته نظارت ستاد استانی مقابله با کرونا، اظهار کرد: تثبیت شرایط بیماری کرونا دغدغه همه مسئولان است و این موضوع، ارتباط تنگاتنگ با همکاری و همراهی مردم دارد.

وی با اشاره به کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سطح استان نسبت به روزهای گذشته، خواهان جدی تر شدن نظارت ها در این حوزه شد.

وی ادامه داد: در این زمینه رسانه ها نقش بسزایی در راستای همراه کردن مردم برای رعایت بیشتر شیوه نامه های بهداشتی و عدم عادی انگاری دارند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی اظهار کرد: در افکار عمومی، عادی انگاری رخ داده که این خطر بسیار بزرگی است و باید برای جلوگیری از این موضوع برنامه ریزی کرد.

وی با اشاره به درخواست اتحادیه ها برای برگزاری انتخابات هیأت مدیره، اظهار کرد: انتخابات اتحادیه ها با تمهیدات لازم برای پیشگیری از تجمعات و رعایت شیوه نامه های بهداشتی امکان پذیر خواهد بود.

وی ادامه داد: در آستانه سال جدید قرار داریم و طبیعی است که مراجعات مردم به مراکز خرید افزایش یابد در این خصوص نیز باید برنامه ریزی کرد تا از تجمعات جلوگیری گردد.

به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، شکوهی اضافه نمود: اگر شیوه نامه های بهداشتی رعایت نگردد و از تجمعات جلوگیری نکنیم با موج چهارم کرونا با شدت بیشتری روبرو خواهیم بود که بسیار نگران نماینده است.

وی اظهار کرد: اماکن و سالن های ورزشی نیز باید با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و ظرفیت 50 درصدی خود فعالیت نمایند و در غیر این صورت طبق قانون با متخلفان برخورد می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1664

به "جلوگیری از برگزاری همایش ها و سمینارهای غیرضروری در ادارات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلوگیری از برگزاری همایش ها و سمینارهای غیرضروری در ادارات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید