حتی با قطع شدن آب و برق دانشکده را ترک نمی کنیم

به گزارش تور تایلند ارزان، دانشکده مهندسی نفت آبادان با ارسال پیامکی به دانشجویان بیان نمود این دانشکده از 11 آذر ماه جاری تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

حتی با قطع شدن آب و برق دانشکده را ترک نمی کنیم

برهمین اساس دانشجویان این دانشکده خطاب به تمام دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت بیانیه ای صادر کردند که به شرح زیر است :

دانشکده نفت آبادان، دومین دانشگاه تاریخ ایران، در آستانه نابودی کامل قرار گرفت. بعد از موج اخیر اعتراضات دانشجویان دانشگاه صنعت نفت که نسبت به شرایط وخیم این دانشگاه صورت گرفت متاسفانه شاهد آن بودیم که مسئولین دانشگاه به جای همراهی با جریان حق طلبانه دانشجویان، صرفا به دفاع از عملکرد ضعیف خود پرداختند و با لجاجتی بچگانه بر مسند ریاست شان تکیه زدند.

امروز بعد از 16 روز اعتصاب آخرین تیر به پیکره مظلوم این دانشگاه شلیک شد. پیامکی که از طرف روابط عمومی دانشکده نفت آبادان به تمامی دانشجویان ارسال شد حاوی خبر تعطیلی دانشکده نفت آبادان تا اطلاع ثانوی بود.

مسئولین دانشکده در تشریح این خبر اعلام کردند که سلف دانشکده بسته خواهد شد. از طرفی اینترنت دانشکده با رفتاری قاجار گونه ساعت هاست قطع شده است. معاونت دانشجویی دانشکده از تعطیلی خوابگاه های دانشجویی خبر داد. پر واضح است این آخرین حربه مسئولین امر در جهت خاموش کردن صدای دانشجویان این دانشگاه آن هم در آستانه روز دانشجو است.

با صراحت فریاد می زنیم دانشجویان دانشکده نفت آبادان حتی با قطعی آب و برق و گاز نیز این دانشکده را ترک نخواهند کرد و تا رسیدن به حقوق مسلم خود از پا نخواهند نشست. متاسفانه رفتار منطقی و توأم با آرامش دانشجویان با برخوردی نامناسب از سمت مقامات دانشگاهی و استانی روبرو شد.

از این لحظه به بعد مسئولیت هر اتفاقی که در دانشکده نفت آبادان رخ بدهد به طور مستقیم ابتدا با هیئت رئیسه دانشگاه صنعت نفت و سپس با کسانی است که تصمیم بر تعطیلی دانشکده نفت آبادان گرفته اند.

ضمن تکرار این مطلب که دانشجویان دانشکده نفت آبادان هرگز با این قبیل از تصمیمات عجولانه و مغرضانه از دانشکده نفت آبادان خارج نخواهند شد لازم می دانیم به همه بگوییم مطالبه به حق و کاملا صنفی ما به هیچ وجه سیاسی نیست و ما دانشجویان اجازه بهره برداری از آن را به هیچ کدام از جریان های معاند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمی دهیم.

به گزارش مهر، پس از سه سال پیگیری مداوم دانش آموختگان و دانشجویان دانشگاه صنعت نفت برای حل مشکل استخدام بورسیه های این دانشگاه در وزارت نفت و در حالی که از دو هفته پیش اعتراضات گسترده دانشجویی در آبادان و اهواز آغاز و با تجمع دانش آموختگان دانشگاه صنعت نفت در مقابل دفتر نهاد ریاست جمهوری در پاستور همراه شد؛ واحد آموزش دانشکده مهندسی نفت آبادان با ارسال پیامک به دانشجویان این دانشکده از تعطیلی دانشکده نفت آبادان تا اطلاع ثانوی خبر داد.

منبع: ویکی گرام
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1505

به "حتی با قطع شدن آب و برق دانشکده را ترک نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حتی با قطع شدن آب و برق دانشکده را ترک نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید