حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی در نمایشگاه توقعی بود که به شایستگی پاسخ داده شد

به گزارش تور تایلند ارزان، رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران گفت: حضور مستمر رئیس سازمان میراث فرهنگی در نمایشگاه گردشگری توقع بخش خصوصی بود که به شایستگی برآورده شد.

حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی در نمایشگاه توقعی بود که به شایستگی پاسخ داده شد

حرمت الله رفیعی رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران امروز دوشنبه 29 بهمن 97 در گفت وگو با خبرنگاران، اضافه نمود: یکی از مهمترین مزایای نمایشگاه سال جاری، حضور پررنگ و متفاوت استان ها و معرفی ظرفیت ها و جاذبه های نقاط مختلف کشور بود.

او توضیح داد: استان ها نمایشگاه دوازدهم فرصت خودنمایی و ظهور پیدا کردند و با ارائه بسته کاملی از سفر پیروز شدند نظر مخاطبان و بازدیدنمایندگان بسیاری را جلب نمایند.

رفیعی یادآور شد: همچنین نگاه و رویکرد تخصصی در نمایشگاه گردشگری سال جاری بسیار قابل توجه بود، خوشبختانه بخش خصوصی شرکت نماینده در این نمایشگاه اعلام کردند که در ارائه محصول و حضور در این رویداد بزرگ رضایت داشتند و این موضوع نشان می دهد ما سال جاری نمایشگاهی پیروز داشتیم.

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران اظهار کرد: حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی در هر 4 روز نمایشگاه و بازدید غرفه به غرفه، توقع بخش خصوصی گردشگری و شرکت نمایندگان استانی بود که خوشبختانه این درخواست به شایستگی پاسخ داده شد.

او اضافه نمود: عدم حضور ایرلاین ها در نمایشگاه تخصصی گردشگری بسیار محسوس بود، ایرلاین ها باید در این رویداد بزرگ خانواده صنعت توریسم کشور حضور پیدا می کردند و بازنده این عدم حضور خود آنها هستند.

رفیعی اضافه نمود: حضور هیئت ها و شرکت های خارجی در نمایشگاه دوازدهم بسیار چشمگیر بود، شرکت های خارجی سال جاری با پویایی و نشاط بیشتری در این نمایشگاه حضور پیدا کردند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 250

به "حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی در نمایشگاه توقعی بود که به شایستگی پاسخ داده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی در نمایشگاه توقعی بود که به شایستگی پاسخ داده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید