حمله حفتر به مواضع دولت وفاق ملی لیبی ساعاتی بعد از کنفرانس برلین

به گزارش تور تایلند ارزان، ساعاتی بعد از کنفرانس برلین که در آن بر توافق آتش بس میان طرفین درگیر در لیبی تاکید شده بود، نیرو های حفتر به مواضع دولت وفاق ملی در جنوب طرابلس حمله کردند.

حمله حفتر به مواضع دولت وفاق ملی لیبی ساعاتی بعد از کنفرانس برلین

با قیمت تور آلمان تابستان 99 از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، ساعاتی پس از کنفرانس بین المللی برلین درباره لیبی و حمایت از آتش بس، نیروهای دولت وفاق ملی لیبی از حمله نیروهای خلیفه حفتر به مواضع آنها در جنوب طرابلس خبر می دهند.

براساس گزارش الجزیره، دولت وفاق ملی به ریاست فایز السراج این حملات را نقض فاحش توافق آتش بس در لیبی خوانده است.

الجزیره با بیان اینکه این حملات در منطقه صلاح الدین در جنوب طرابلس اتفاق افتاده است گزارش داد که نیروهای دولتی پیروز شده اند حملات را دفع و مواضع خود را حفظ نمایند.

کنفرانس برلین برای آنالیز بحران لیبی عصر روز یکشنبه بدون حضور فایز السراج رئیس دولت وفاق ملی لیبی و خلیفه حفتر فرمانده نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبیش برگزار گردید.

آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان شامگاه یکشنبه و در خاتمه کنفرانس برلین درباره لیبی گفت در این کنفرانس جهت جدیدی ایجاد شد تا بارقه امیدی برای لیبی ها ایجاد گردد.

وی که در یک کنفرانس خبری صحبت می کرد، اضافه کرد: کنفرانس برلین سهم بزرگی در حمایت از کوشش های سازمان ملل در لیبی بوجود آورد و هدف ما از این کنفرانس حمایت از طرح سازمان ملل است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 882

به "حمله حفتر به مواضع دولت وفاق ملی لیبی ساعاتی بعد از کنفرانس برلین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله حفتر به مواضع دولت وفاق ملی لیبی ساعاتی بعد از کنفرانس برلین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید