سیاستمداران ایتالیایی: در دوران جنگ زندگی می کنیم

به گزارش تور تایلند ارزان، سیاستمداران ایتالیایی معتقدند که منطقه شنگن غیر قابل کنترل است و مردم ایتالیا در دوران جنگ زندگی می نمایند.

سیاستمداران ایتالیایی: در دوران جنگ زندگی می کنیم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، به نوشته روزنامه اکسپرس، سیاستمداران ایتالیایی خواهان لغو سیستم تردد آزاد در میان کشورهای عضو اتحادیه اروپا شدند. این سیاستمداران می گویند که کل مردم ایتالیا در دوران جنگ زندگی می نمایند و باید با بحران مهاجرتی اروپا و داخل کشور خودشان روبرو شوند.

بی ثباتی سیاسی در ایتالیا در بحبوحه استعفای ماتئو رنتزی از نخست وزیری این کشور بالا گرفت. حال دو تن از فعالان سرشناس ایتالیایی خواهان بازنگری فوری در سیاست جابجایی آزادانه شدند. طرح ممنوعیت خصوصا پس از فرار متهم اصلی حملات مرگبار برلین به ایتالیا قوت گرفت. این مهاجم تونسی تبار به صورت تصادفی حومه میلان شناسایی و به ضرب گلوله کشته شد.

ماتئو سالوینی، دبیر حزب لگا نورد (لیگ شمال) گفت: باید مجددا به شنگن و تحرک آزاد فکر کرد. باید کنترل مرزهای داخلی را به دست گرفت. ما در دوران بحران زندگی می کنیم، در دوران جنگ و در دوران جنگ شما ممکن است یک ربع ساعت در مرز معطل بمانید ولی این هم خطر را از بین نمی برد.

در همین حال بپه گریلو، رهبر جنبش پنج ستاره با اشاره به مهاجم تونسی تبار برلین گفت: دو افسر پلیس جانشان را برای چک کردن مدارک به خطر انداختند. مردی که آنها متوقف کردند، قاتل برلین بود؛ کسی که هیچ تردیدی نکرد و به روی ماموران سلاح کشید و یکی از آنها را زخمی کرد. بسیار احمقانه است که دو افسر پلیس معمولی بخواهند جانشان را به خطر بیندازند و با تروریستی روبرو شوند که نیمی از اروپا به دنبال او بودند.

انیس العامری مظنون اصلی حملات مرگبار برلین، یک مهاجر غیرقانونی بود که آلمان سال گذشته درخواست پناهندگی او را رد نموده و او را در لیست افراد مظنون قرار داده بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 853

به "سیاستمداران ایتالیایی: در دوران جنگ زندگی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیاستمداران ایتالیایی: در دوران جنگ زندگی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید