خبرنگاران حوزه های امتحان مدارس گلستان به دلیل شیوع کرونا 70 درصد بیشتر شد

به گزارش تور تایلند ارزان، گرگان - خبرنگاران - مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت که با هدف اجرای کامل فاصله گذاری اجتماعی و در امان ماندن دانش آموزان از خطر ابتلا به کرونا، حوزه امتحانی این استان امسال نسبت به سال گذشته 70 درصد بیشتر شد.

خبرنگاران حوزه های امتحان مدارس گلستان به دلیل شیوع کرونا 70 درصد بیشتر شد

احسان گوهری راد روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: پارسال امتحانات دانش آموزان گلستانی در 86 حوزه امتحانی برگزار می شد اما امسال و با هدف کاهش اضطراب والدین و رفع دغدغه ابتلا به کرونا، تعداد حوزه های امتحانی به 146 مدرسه افزایش یافت.

وی اعلام نمود: امتحانات نهایی خرداد 99 برای پایه دوازدهم نظام جدید و دانش آموزان بازمانده نظام قدیم همزمان با سراسر کشور از 17 خرداد تا 16 تیرماه برگزار خواهد شد.

گوهری راد با بیان اینکه به دانش آموزان اعلام شده که حتما با ماسک و دستکش در جلسه حاضر شوند گفت: همه تمهیدات لازم مانند رعایت فاصله 2 متری صندلی ها، جداکردن دانش آموزان مشکوک به کرونا از بقیه و ضدعفونی مستمر حوزه های انتخابیه در ایام امتحانات اجرا خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان اضافه نمود : تا 10 خرداد دانش آموزان با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند برای رفع اشکال به مدارس مراجعه کنند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: در 24 ساعت گذشته 56 بیمار دیگر مبتلا به کووید19 در کشور جان خود را از دست دادند و از زمان شیوع این بیماری در کشور تا به امروز 7 هزار و 564 نفر جان خود را از دست داده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1181

به "خبرنگاران حوزه های امتحان مدارس گلستان به دلیل شیوع کرونا 70 درصد بیشتر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حوزه های امتحان مدارس گلستان به دلیل شیوع کرونا 70 درصد بیشتر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید