خبرنگاران پیشرفت فیزیکی باند دوم جاده سه راهی صحرا -رضی به 56 درصد رسید

به گزارش تور تایلند ارزان، اردبیل - خبرنگاران - مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت : پیشرفت فیزیکی پروژه باند دوم جاده سه راهی صحرا - رضی به 56 درصد رسیده است.

خبرنگاران پیشرفت فیزیکی باند دوم جاده سه راهی صحرا -رضی به 56 درصد رسید

به گزارش خبرنگاران، محبوب حیدری روز شنبه در بازدید از پروژه احداث باند دوم جاده سه راهی صحرا - رضی با اشاره به اینکه از تعداد 34 دستگاه پل (با دهانه کمتر از 10 متر) عملیات اجرایی 20 دستگاه تکمیل شده ،افزود: عملیات خاکبرداری، خاکریزی ، تکمیل ابنیه فنی ، اجرای سابیس، حمل مصالح ، فراوری و دپوی بیس در حال اجرا است.

وی همچنین از تکمیل 7.5 کیلومتر لایه اول زیرسازی این پروژه اطلاع داد و بیان نمود: در کل راستا 14 کیلومتری پروژه، لایه روسازی به طول 12 کیلومتر اجرا می گردد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: احداث باند دوم جاده اردبیل - مشگین شهر از 18 کیلومتر به جامانده راستا لایه اول بطول 9.5 کیلومتر انتها یافته است.

حیدری افزود: جابجایی تاسیسات موجود در راستا اعم از تیرهای برق ، فیبر نوری مخابرات و زیر ساخت، خط لوله گاز و آب و برطرف معارضین در بستر حریم جاده احتیاجمند همکاری دستگاه های ذیربط و یاری به تسریع عملیات اجرایی است.

او گفت: مقرر است پیمانکار نسبت به تامین مصالح مورد احتیاج پروژه ، تکمیل ابنیه فنی ، احداث تقاطع های غیر همسطح ، همسطح و پل های خاص مسیل اقدام نماید.

وی به پیشرفت فیزیکی 60 درصد این پروژه اشاره نمود و افزود: با برنامه ریزی اجرا شده برای سال آینده ، کل راستا تکمیل شده و به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان نمود: پارسال از منابع ملی 157 میلیارد و 400 میلیون تومان و از منابع استانی نیز 15 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار جذب راه، مسکن و حوزه بازآفرینی محلات استان شده که در مجموع 173 میلیارد و 400 میلیون تومان منابع در این بخش ها هزینه شده است.

حیدری گفت: تا به امروز 185 کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل احداث شده و برای بالا بردن ایمنی جاده ها و کاهش تصادفات 150 کیلومتر احداث باند دوم آنها در دست ساخت است و کوشش می گردد در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

استان اردبیل 185 کیلومتر بزرگراه، 716 کیلومتر راه اصلی، 702 کیلومتر راه فرعی و چهار هزار و 738 کیلومتر راه روستایی دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 دی 1399 بروزرسانی: 6 دی 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1486

به "خبرنگاران پیشرفت فیزیکی باند دوم جاده سه راهی صحرا -رضی به 56 درصد رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پیشرفت فیزیکی باند دوم جاده سه راهی صحرا -رضی به 56 درصد رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید