خسارت سیل به 52 روستا و 4 شهر استان گلستان؛ 43 واحد مسکونی تخریب شد

به گزارش تور تایلند ارزان، مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان گفت: در سیل روز پنج شنبه 26 تیرماه به 392 واحد مسکونی در 52 روستا و 4 شهر خسارت وارد شد.

خسارت سیل به 52 روستا و 4 شهر استان گلستان؛ 43 واحد مسکونی تخریب شد

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، سیدمحمد حسینی گفت: ارزیابی خسارت های سیل به واحدهای مسکونی، ابنیه فنی و تأسیسات روبنایی در روستاهای سیل زده استان انجام شد.

وی گفت: همکاران بنیاد مسکن استان از همان دقایق اولیه سیلاب در قالب تیم های ارزیاب خسارت ها و تیم ماشین آلات عمرانی کنار مردم حاضر و مشغول یاری رسانی شدند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان اضافه کرد: 10 تیم ارزیاب در شهرستان های گنبد، آزادشهر، مراوه تپه، کلاله و گالیکش در روزهای پنج شنبه و آدینه گذشته، خسارت های سیل را ارزیابی کردند. همچنین 4 دستگاه کامیون، یک دستگاه لودر و یک دستگاه گریدر امور اجرایی و ماشین آلات عمرانی بنیاد مسکن استان نیز از روز گذشته در این مناطق مشغول خدمت هستند.

وی اظهار داشت: باید علت خسارت های وارده به روستاها تعیین گردد و بنیاد باید تعریف پروژه های پیشگیری را با جدیت بیش از پیش دنبال کند تا از وقوع خسارت های تکراری جلوگیری کند و مسائل روستاها در حوزه سیل شناسایی رفع گردد.

حسینی اعلام نمود: سیل دو روز قبل به 392 واحد مسکونی در 52 روستا و 4 شهر استان خسارت زد که از این تعداد 349 واحد تعمیری و 43 واحد احداثی است، همچنین به 32 کیلومتر از راه ها و معابر و 57 دهنه پل و ابنیه فنی واقع در طرح های هادی روستاها خسارت وارد شد که میزان خسارت وارده به این بخش 71 میلیارد و 300 میلیون تومان ارزیابی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان همچنین اجرای طرح های هادی را که در آن مطالعات جامعی در خصوص راهنمایی آب های سطحی و سیلاب ها انجام می گردد در پیشگیری از وقوع سیلاب ها بسیار مهم و اساسی دانست و با اشاره به پیگیری های استانی و ملی مجموعه بنیاد مسکن استان، از مدیران استانی خواست تا دغدغه بنیاد مسکن استان در تأمین اعتبارات لازم برای اجرای طرح های هادی را مدنظر قرار دهند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1168

به "خسارت سیل به 52 روستا و 4 شهر استان گلستان؛ 43 واحد مسکونی تخریب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسارت سیل به 52 روستا و 4 شهر استان گلستان؛ 43 واحد مسکونی تخریب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید