خطر بحران پناهندگان برای اروپا بیشتر از بحران یونان است

به گزارش تور تایلند ارزان، معاون صدر اعظم آلمان خطر بحران پناهندگان برای اروپا را بیشتر از بحران یونان دانسته و تاکید نمود که اروپا در سایه بحران پناهندگان در معرض تهدید از دست دادن متانت واقع شده است.

خطر بحران پناهندگان برای اروپا بیشتر از بحران یونان است

سفر با تور ارزان یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه هندلز بلات، هجوم پناهندگان به آلمان همچنان ادامه دارد و قطارهایی حامل پناهندگان از مجارستان به مونیخ آلمان می آیند.

روز گذشته حدود 2100 پناهنده با قطاری از مجارستان در راستا آلمان حرکت کردند.

کمیسیون داخلی مجلس آلمان امروز(چهارشنبه) در نشستی ویژه درباره برخورد با مسئله شمار روزافزون پناهندگان در آلمان نشستی را برگزار می نمایند. دولت آلمان برای امسال حدود 800 هزار پناهنده را برای این کشور انتظار دارد که حدود چهار برابر بیشتر از سال گذشته است.

در این شرایط زیگمار گابریل معاون صدر اعظم آلمان و رئیس حزب سوسیال دموکرات این کشور انتقاد شدیدی را به موضع محتاطانه بسیاری کشورهای اروپایی در قبال مسئله پذیرش پناهندگان وارد نموده و گفت: اوضاع نمی تواند این گونه باشد که کشورهای آلمان، اتریش و سوئد بخش اعظمی از این پناهندگان را بپذیرند.

وی که در مصاحبه با وست دویچه آلگماینه سخن می گفت توضیح داد که بخصوص کشورهای اروپای شرقی از مرزهای باز سود می برند.

وی اضافه کرد: خطر پناهندگان برای اتحادیه اروپا عظیمتر از خطر بحران یونان است. تعهد مرزهای بازتر برای اروپا یک عقب گرد عظیم در تاریخچه اروپا است. در بحران یونان این خطر وجود دارد که پول هدر برود اما حالا در بحران پناهندگان اروپا در معرض تهدید از دست دادن نجابت قرار گرفته است.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 11 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1062

به "خطر بحران پناهندگان برای اروپا بیشتر از بحران یونان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطر بحران پناهندگان برای اروپا بیشتر از بحران یونان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید