خواب شوم آرژانتینی ها برای کرواسی؛ نقشه لو رفت؟

به گزارش تور تایلند ارزان، یک سایت کروات نوشت: اینکه بنویسیم آرژانتینی ها می دانند چگونه از گرد و خاک در بازی استفاده کنند، بمب خبری نیست، همانطور که بسیاری از کسانی که دهه ها در مسابقات جهانی با آن ها روبرو بودند، شاهد آن بودند. اما در آستانه نیمه نهایی، اخبار جنجالی در مورد آن ها می رسد. آماده سازی برای تقابل کرواسی و روش هایی که آن ها قصد استفاده از آن ها را دارند.

خواب شوم آرژانتینی ها برای کرواسی؛ نقشه لو رفت؟

همانطور که مطلع شدیم یک بازیکن آرژانتینی به هم تیمی هایش از باشگاه اروپایی خود اعتراف کرد که وظیفه تحریک کروات ها را بر عهده دارد. همین بازیکن که یکی از اعضای ثابت ترکیب اصلی تیم ملی آرژانتین است، در یک تماس ویدئویی با هم تیمی باشگاهی اش، جدا از شوخی ها و اظهارنظر هایی که تا به امروز در ورزشگاه های قطر دیده شده، ادعا کرده که کروات ها را آنقدر دیوانه خواهد کرد که آن ها طی 60 دقیقه شکست خورده بازی باشند.

نمی توانیم دقیقاً بگوییم که آن ها قصد انجام چه کاری را دارند، اما می دانیم که وقتی کسی می خواهد رقیب خود را آزار دهد و او را تحت تأثیر قرار دهد تا شروع به اشتباه کردن، بحث کردن و گرفتن کارت کند، چگونه رفتار می کند. این تاکتیکی است که پیش از این از سوی آرژانتینی ها در دیدار با هلند دیده شده بود. علاوه بر این آن ها از انجام هر کاری که فکر می کنند به موفقیت شان کمک می کند نمی ترسند.

آرژانتینی ها بر این باورند که مردم ما، به خصوص برخی از آنها، اعصاب ضعیفی دارند. وقتی اذیت می شوند، فحش می دهند، نیشگون می گیرند و کار های دیگری امثال این. در واقع آن ها در چنین شرایط هایی نمی توانند کنترل اعصاب خود را حفظ کنند. ظاهراً سه بازیکن آرژانتینی دستورالعمل های ویژه ای دریافت کردند که چگونه سه بازیکن کروات را که آن ها را ضعیف ترین از این نظر می دانند، تحریک کنند.

زلاتکو دالیچ نیز این اطلاعات را دریافت کرده است. به وضوح مشخص شده که بازیکن مورد نظر آرژانتینی ها که این صحبت ها را مطرح کرده چه کسی بوده است، اما لازم نیست هویت را آشکار کند. با این حال، آرژانتینی ها فراموش می کنند که کروات ها اصولاً خیلی کنکاشگر هستند و آن ها به سرعت همه چیز را کشف می کنند.

هیچ چیز تعجب آور نیست، اگرچه شرم آور است اگر کسی بخواهد این چنین به فینال جام جهانی برسد. مقاومت در برابر آن و حفظ خونسردی آسان نیست، اما کروات ها باید تمرکز خود را حفظ کنند، هر اتفاقی که به عنوان بخشی از مبارزه رخ می دهد را درک کنند، حتی اگر منجر به دردسر شد، آرامش را حفظ کنند، همه چیز را ببلعند و آرژانتین را با یک بازی شکست دهند.

بدترین چیز این است که آن ها تسلیم شوند و به عنوان یک تیم آماتور سقوط کنند. آن ها نمی توانند اجازه دهند این اتفاق بیفتد. البته به نحوه مشخص داور نیز ارتباط دارد. واضح است که آرژانتین مسی بزرگی دارد، بازیکنان خوبی دارد، رقیب فوتبالی با کیفیت و سختی است. اگر کرواسی بتواند با همه چیز کنار بیاید، کنترل بازی آسان تر خواهد شد.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 21 آذر 1401 بروزرسانی: 21 آذر 1401 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2318

به "خواب شوم آرژانتینی ها برای کرواسی؛ نقشه لو رفت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواب شوم آرژانتینی ها برای کرواسی؛ نقشه لو رفت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید