دانشجویان دکتری دانشگاه فردوسی مشهد از فردا واکسینه می شوند

به گزارش تور تایلند ارزان، خبرنگاران/خراسان رضوی واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد به ترتیب از مقطع دکتری شروع شده، سپس نوبت به مقطع کارشناسی ارشد رسیده و پس از آن بلافاصله دانشجویان کارشناسی واکسینه خواهند شد.

دانشجویان دکتری دانشگاه فردوسی مشهد از فردا واکسینه می شوند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه فردوسی مشهد، از شنبه، 20 شهریور ماه، فقط دانشجویان دکتری از ساعت 8:30 الی 13:30 واکسینه خواهند شد.

با توجه به تعداد کم دانشجویان دکتری محتمل است از روز یکشنبه واکسینه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد هم آغاز گردد؛ در غیر این صورت از روز دوشنبه نوبت به دانشجویان این مقطع خواهد رسید.

نحوه ثبت نام:

آدرس ذیل فقط برای دانشجویانی است که تمایل دارند در مرکز بهداشت دانشگاه فردوسی مشهد واکسینه شوند:

https://vaccination.um.ac.ir

دانشجویان غیر بومی یا دانشجویان بومی که قصد دارند در مراکز وزارت بهداشت در سطح شهر خود واکسینه شوند، در سایت ذیل ثبت نام کنند:

salamat.gov.ir

چند نکته مهم:

از دانشجویان غیر مشهدی(غیربومی) تقاضا می گردد برای واکسیناسیون، پس از ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir در مراکز بهداشت خود واکسینه شوند و تحت هیچ شرایطی صرفا برای تزریق واکسن به مشهد مراجعه نکنند.

از آنجا که برای تزریق واکسن همراه داشتن کارت دانشجویی الزامی است، دانشجویانی که بنا به هر دلیلی کارت دانشجویی ندارند(مانند بعضی دانشجویان ورودی 99 که هنوز کارت دانشجویی به دستشان نرسیده) در مراکز بهداشت می توانند صفحه پرتال خود را به متصدیان آن مراکز نشان دهند؛ چنانچه نمایش پرتال هم مورد پذیرش مراکز واکسیناسیون قرار نگرفت، دانشجویان می توانند به وسیله پرتال پویا گواهی اشتغال به تحصیل دریافت نموده و به جای کارت دانشجویی ارائه دهند.

نوع واکسن در نظر گرفته شده، فقط سینوفارم است (طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی مشهد واکسن برکت فعلا به اتمام رسیده و استرازنکا هم برای دوز دومی هاست).

برای آن دسته از دانشجویانی که برای رفتن به فرصت مطالعاتی نگران بودند، ظاهرا واکسن سینوفارم هم در حال اضافه شدن به فهرست واکسن های مجاز برای فرصت مطالعاتی است؛ چنانچه دانشجویی پذیرش فرصت خود را هم اکنون گرفته، می تواند با مستندات پذیرش قطعی به مرکز بهداشت مراجعه و معرفی نامه برای واکسن استرازنکا دریافت نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1932

به "دانشجویان دکتری دانشگاه فردوسی مشهد از فردا واکسینه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان دکتری دانشگاه فردوسی مشهد از فردا واکسینه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید