دانش آموزان مبتلا به کرونا به صورت جبرانی امتحان می دهند

به گزارش تور تایلند ارزان، مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش کرمان اظهار کرد: چنانچه دانش آموزی به کرونا مبتلا گردد، در حوزه امتحانی شرکت نمی کند و در آینده به صورت جبرانی امتحان خواهد داد.

دانش آموزان مبتلا به کرونا به صورت جبرانی امتحان می دهند

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، مهران باهری اضافه نمود: تا به امروز مشکل خاصی در حوزه های امتحانی گزارش نشده است. فقط دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری باید امتحان بدهند. امتحانات دانش آموزان مقاطع ابتدایی به صورت توصیفی و پایه های هفتم، هشتم و دهم نیز به صورت غیر حضوری برگزار می گردد.

وی بیان نمود: امتحانات پایه دوازدهم از 17 خرداد شروع شده و به مدت یک ماه ادامه دارد. نزدیک به 28 هزار دانش آموز در سراسر کرمان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در حوزه امتحانی خود حاضر می شوند. محل برگزاری امتحانات و جایگاه هر دانش آموز پس از اتمام هر امتحان ضدعفونی می گردد.

باهری گفت: تا به امروز در هیچ یک از حوزه های امتحانی مشکل خاصی گزارش نشده است. همچنین مسئولان برگزاری حوزه های امتحانی موظف شده اند با ماسک در جلسه امتحان حضور پیدا نمایند.

وی اظهار کرد: اولیا از تجمع در حوزه امتحانی باید اجتناب نمایند. سلامت دانش آموزان اولویت اول اداره کل آموزش و پرورش استان است بنابراین در این زمینه مبالغی برای ضدعفونی حوزه های امتحانی در اختیار مدارس قرار داده شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1189

به "دانش آموزان مبتلا به کرونا به صورت جبرانی امتحان می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانش آموزان مبتلا به کرونا به صورت جبرانی امتحان می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید