دربی مرسی ساید این بار در جام حذفی، جدال جذاب رم و تورینو در ایتالیا

به گزارش تور تایلند ارزان، رقابت های فوتبال اروپایی امروز و امشب با برگزاری چند ملاقات پیگیری خواهد شد.

دربی مرسی ساید این بار در جام حذفی، جدال جذاب رم و تورینو در ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش ،رقابت های لیگ و جام های حذفی کشور های معتبر اروپایی پس از سرانجام تعطیلات سال نو میلادی دوباره شروع شده است و تیم های مختلف به مصاف حریفانشان می فرایند این رقابت ها چند روزی است که جریان دارد و امشب هم با برگزاری چند ملاقات دیگر پیگیری خواهد شد.

رقابت های هفته نوزدهم لالیگا امروز هم با برگزاری چند ملاقات پیگیری می گردد تا پفراینده این رقابت ها در این هفته به طور کامل بسته گردد بازی های هفته نوزدهم پیش از این و از روز آدینه با برگزاری 2 ملاقات شروع شد و روز گذشته شاهد مصاف مدعیان با حریفان بود، امروز، اما 8 تیم میانه و انتهای جدولی به مصاف حریفان شان می فرایند تا پفراینده این هفته رقابت ها پس از شروع رسمی سال نو میلادی بسته گردد.

تیم فوتبال رده یازدهمی گرانادا در نخستین ملاقات امروز از ساعت 14 و 30 دقیقه به مصاف مایورکا می رود، 2 تیم اختلاف امتیازی نسبتاً زیاد در جدول رده بندی دارند و انتظار می رود که تیم میزبان کار سختی برابر مایورکا نداشته باشد و به راحتی بتواند سه امتیاز این مسابقه را کسب کند تا در صورت توقف حریفان حتی با سه پله صعود روبرو گردد.

تیم فوتبال رئال سوسیداد که این روز ها با 31 امتیاز در صندلی پنجم جدول رده بندی قرار گرفته است در یکی از بازی های مهم امروز باید از ساعت 16 و 30 دقیقه به مصاف ویارئال برود، ویارئالی ها این روز ها با 25 امتیاز در صندلی دهم جدول رده بندی قرار دارند و پیش بینی می گردد که این بازی هم یکی از ملاقات های زیبای این هفته باشد.

در یکی از ملاقات های میانه جدولی هم تیم های فوتبال آلاوس و بتیس از ساعت 18 و 30 دقیقه به مصاف یکدیگر می فرایند، تیم میزبان یعنی بتیس این روز ها با 23 امتیاز در رتبه سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفته است و آلاوس هم با 19 امتیاز در صندلی پانزدهم ایستاده است، این ملاقات می تواند برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار باشد و در صندلی آن ها هم تاثیر گذار باشد.

آخرین ملاقات امروز هم میان تیم های فوتبال سلتاویگو و اوساسونا خواهد بود این بازی از ساعت 23 و 30 دقیقه به وقت تهران برگزار می گردد، تیم فوتبال سلتاویگو این روز ها با 14 امتیاز در صندلی خیلی خوبی در جدول رده بندی ندارد و تنها دو پله با تیم آخر جدول فاصله دارد، تیم اوساسونا، اما شرایط به مراتب بهتری دارد و با 9 امتیاز اختلاف نسبت به حریف امروزش در صندلی دوازدهم جدول رده بندی ایستاده است، این بازی هم همانند دیگر بازی ها می تواند از ملاقات های مهم و جذاب امروز باشد.

رقابت های هفته هجدهم سری آ ایتالیا امروز پس از مدتی تعطیلی به دلیل سال نو میلادی دوباره با برگزاری 4 ملاقات از سر گرفته می گردد که در نخستین آن ها تیم فوتبال برشا میزبان لاتزیو است، این ملاقات از ساعت 15 به وقت تهران برگزار می گردد برشا این روز ها با 14 امتیاز در صندلی هفدهم جدول رده بندی ایستاده است و حریفش یعنی لاتزیو، اما با 36 امتیاز تیم سوم سری آ است.

دومین ملاقات امروز هم میان تیم های فوتبال اسپال و هلالس ورونا خواهد بود، هر 2 تیم از تیم های نیمه پائینی جدول رده بندی هستند و با توجه به فاصله کم بعضی تیم ها در این صندلی انتظار می رود رقابت حساسی میان دو تیم برای کسب سه امتیاز وجود داشته باشد این ملاقات از ساعت 17 و 30 دقیقه به وقت تهران برگزار خواهد شد.

سومین ملاقات هم میان تیم های فوتبال جنوا و ساسولو خواهد بود این بازی از ساعت 20 و 30 دقیقه به وقت تهران پی گیری می گردد تا این دو تیمی کتاب اینجای کار نتایج فوق العاده که از نکرده اند به مصاف یکدیگر بفرایند.آخرین ملاقات هم که امروز برگزار خواهد شد از ساعت 23 و 15 دقیقه خواهد بود و تیم های فوتبال رم و تورینو در مهمترین بازی امروز در برابر یکدیگر صف آرایی خواهند کرد، تورینو این روز ها همچنان به نتایج با نوسان خود ادامه می دهد و با 21 امتیاز در صندلی دهم جدول رده بندی ایستاده است این در حالی است که رم شرایط به مراتب بهتری دارد و با 35 امتیاز در صندلی چهارم جدول رده بندی ایستاده است.

رقابت های جام حذفی انگلستان که روز گذشته با برگزاری بیست ملاقات پیگیری شد امشب هم شاهد برگزاری 11 مسابقه ها بود که در مهم ترین آن ها تیم های فوتبال چلسی، تاتنهام و لیورپول به مصاف حریفان خواهد رفت. بدون شک اما مهم ترین بازی این رقابت ها با سابقه ترین دربی دنیا خواهد بود و آن هم دربی مرسی ساید است که قرار است میان تیم های فوتبال لیورپول و اورتون برگزار گردد.

برنامه این مسابقات به توضیح زیر است:

  • بریستول راورز - کاونتری (17:30)
  • برتون - نورثهمپتون (17:30)
  • چارلتون اتلتیک - وست بروموویچ (17:30)
  • کوئینز پارک رنجرز - سوانسی (17:30)
  • کریستال پالاس - دربی کانتی (17:30)
  • چلسی - ناتینگهام فارست (17:30)
  • میدلزبورو - تاتنهام (17:30)
  • کریو - بارنزلی (17:30)
  • شفیلد یونایتد - فایلد (17:30)
  • لیورپول - اورتون (19:30)
  • گیلینگهام - وستهام (21:45)
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 752

به "دربی مرسی ساید این بار در جام حذفی، جدال جذاب رم و تورینو در ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دربی مرسی ساید این بار در جام حذفی، جدال جذاب رم و تورینو در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید