دستگیری نگهبان کارخانه ای که 24 تن میلگرد سرقت کرد

به گزارش تور تایلند ارزان، خبرنگاران/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف سرقت 24 تن میلگرد در شهرستان سربیشه خبر داد.

دستگیری نگهبان کارخانه ای که 24 تن میلگرد سرقت کرد

سردار مجید شجاع اظهار کرد: در پی سرقت 24 تن میلگرد در یکی از کارخانجات صنعتی شهرستان سربیشه موضوع توسط مأموران پلیس آگاهی پیگیری شد و شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران قرار گرفت.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اضافه کرد: سرقت آهن آلات با شکایت مدیران کارخانه پیگیری شد و در تحقیقات تخصصی مأموران پلیس سرنخ هایی از سارق به دست آمد و مأموران به یکی از نگهبانان کارخانه مظنون شدند که متهم با هماهنگی مقام قضائی تحت نظر قرار گرفت و دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

شجاع ادامه داد: در بررسی پرونده معین شد متهم که سابقه کلاهبرداری نیز در سوابق خود دارد با اظهارات متقلبانه خود را یکی از مهندسان کارحانه معرفی کرده و 24 تن میلگرد را به سرقت برده است و به فردی مالخر فروخته است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اعلام کرد: متهم در ابتدا منکر هرگونه فروش میلگرد شد، اما در مواجهه با مدارک و مستندات و همچنین اطلاعات ارائه شده به ایشان در خصوص شناسایی مالخر، به فروش 24 تن میلگرد اعتراف کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1292

به "دستگیری نگهبان کارخانه ای که 24 تن میلگرد سرقت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری نگهبان کارخانه ای که 24 تن میلگرد سرقت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید