دلایلی که باید تایلند را بعنوان مقصد بعدی انتخاب کرد

به گزارش تور تایلند ارزان، مطمئنا برای سفر به هر کشوری باید دلایل خاص خود را داشت که طیف گسترده ای از موارد را می تواند شامل گردد، ولی چرا تایلند؟

دلایلی که باید تایلند را بعنوان مقصد بعدی انتخاب کرد

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

کافیست یک بار تورهای تایلند را امتحان کنید تا مشخصه های آنجا، از لبخند مردمانش تا طبیعت فوق العادش در ذهنتان حک گردد.

پس با ما همراه باشید تا مروری بر این دلایل داشته باشیم.

1. غذای تایلندی

از ارزان ترین دستفروش های خیابانی گرفته تا بهترین رستوران ها، غذاهای تایلندی حس بسیاری خوبی القا می نمایند. نودل پَدتای (Pad Thai)، سوپ تام یام (Tom Yum)، سالاد تند پاپایا، ماهی تند، انبه با برنج کته، شِیک هندوانه و … از غذاهای لذیذ تایلند هستند. وقتی که این غذاها را مزه می کنید، ممکن است غذاهای تایلندی به طور کامل لیست 10 غذای برتر شما را تشکیل دهند.

2. جشنواره سانکِران

سانکران، فستیوال آب که اواسط آوریل برگزار می گردد، جشن سال نوی تایلندی ها است. شاید این جشن، باشکوه ترین جشنی باشد که یک شخص می تواند تجربه کند. در این فستیوال، تمام مردم کشور به مدت دو تا سه روز آب بازی می نمایند. با انجام این رسوم، تمام گناهان و اضطراب های سال پیش شما شسته می شوند و آماده یک آغاز جدید می شوید.

3. مردم تایلند

حتی پس از سونامی در تایلند، محلی ها با این که بسیاری از داشته هایشان را از دست دادند و چیز زیادی برایشان باقی نمانده بود، به نشان دادن سخاوت، مهمان نوازی و حس شوخ طبعی خود ادامه دادند. بیرون از مناطق توریستی، محلی ها همیشه علاقه مند به صحبت با بازدیدنمایندگان هستند و با لبخند از آن ها استقبال می نمایند. در سفر به تایلند با مردمی شاد برخورد خواهید کرد و از معاشرت با آن ها لذت خواهید برد.

4. راهبان بودایی

در تایلند، اکثر مردان حداقل یک یا دو سال زندگی خود را به عنوان راهب می گذرانند که با ردای نارنجی شناخته می شوند. خدمت کردن در معابد به عنوان کمکی برای دنیای پس از مرگ افراد خانواده در نظر گرفته می گردد، بنابراین کاری ارزشمند است. مطمئن باشید از معاشرت با راهبان تایلندی پشیمان نخواهید شد، چون با شهروندان دیگر هیچ تفاوتی ندارند. برای این که تایلند واقعی را تجربه کنید، باید به آن جا بروید و با محلی ها وقت بگذرانید.

منبع: الی گشت
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 458

به "دلایلی که باید تایلند را بعنوان مقصد بعدی انتخاب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلایلی که باید تایلند را بعنوان مقصد بعدی انتخاب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید